הספקית US Internet מציעה את "האינטרנט המהיר" בארצות הברית

החברה מציעה לתושבי מיניאפוליס שבארצות הברית אינטרנט במהירות של 10 גיגה-סיביות לשנייה, שלדבריה הוא "השירות המהיר ביותר שנראה אי פעם ברחבי העולם"

האינטרנט כי מהיר בעולם? US Internet

תושבי מיניאפוליס יכולים, תמורת סכום של 400 דולר בחודש, ליהנות מהגישה המהירה ביותר לאינטרנט בארצות הברית – במסגרת שירות חדש של הספקית US Internet. החבילה, שכוללת גישה לאינטרנט בקצב של 10 גיגה-סיביות לשנייה, מוצעת לבתי עסק ולצרכנים פרטיים שבאזור שלהם נפרשה תשתית מתאימה. קצב התקשורת המוצע בחבילה זו מהיר פי 300 מקצב התקשורת הממוצע בגישה לאינטרנט בארצות הברית, שעומד כיום על 30 מגה-סיביות לשנייה (על פי נתונים של Ookla).

לפי ההודעה של US Internet, זהו לא רק קצב התקשורת המהיר ביותר בארצות הברית, אלא גם "השירות המהיר ביותר שנראה אי פעם ברחבי העולם", אם כי את הטענה הזו קשה יותר לאמת. גם החברות גוגל (Google) ו-וריזון (Verizon) עורכות כיום ניסויים בקצב תקשורת של 10 גיגה-סיביות לשנייה בארצות הברית, אך עדיין אינן מציעות גישה במהירות כזו לציבור הרחב.

בקצב תקשורת של 10 גיגה-סיביות לשנייה אפשר להוריד קובץ של 1.25 ג'יגה-בייט בתוך שנייה אחת, ובתיאוריה עשויה להימשך הורדה של הסרט "שומרי הגלקסיה" באיכות HD שלוש או ארבע שניות בלבד. אולם, בשל המחיר, מעריכים ב- US Internet כי רק קומץ לקוחות יבחרו בחבילה זו, והרוב יעדיפו את החבילה בקצב תקשורת של 1 גיגה-סיביות לשנייה, שמוצעת כיום תמורת 65 דולים לחודש. במהלך 2015 מתכוונים בחברה להציע את החבילה של 10 גיגה-סיביות לשנייה במקומות נוספים בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים