אדוונטק תיישם את פתרון ה-SuccessFactors של סאפ

פתרון ניהול ההון האנושי בענן יייושם בקרב חברות וארגונים בארץ

מימין: שרון בן-ארי, מנהלת שותפים בסאפ ישראל; רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות ומנהל תחום OEM בסאפ ישראל; סתוית נבון, מנכ"לית סאפ ישראל; דרור זעירא, סמנכ"ל יישומי HR בחטיבת סאפ באדוונטק; ושמוליק לשם, מנכ"ל חטיבת סאפ באדוונטק

סאפ (SAP) ישראל ואדוונטק (Advantech) חתמו באחרונה על הרחבת הסכם שיתוף הפעולה ביניהן, במסגרתו אדוונטק תיישם גם את פתרון ניהול ההון האנושי בענן SAP SuccessFactors בקרב חברות וארגונים בישראל.

אדוונטק מביאה עימה ידע וניסיון נרחב ביישום מערכות לניהול ההון האנושי בקרב ארגונים לצד היכרות מעמיקה ונרחבת עם מגוון פתרונות סאפ. שיתוף הפעולה בין החברות נועד לספק מענה למספר הלקוחות ההולך וגדל של החברה בתחום זה.

לדברי רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות ומנהל תחום OEM בסאפ ישראל, "סאפ החליטה להיות חברת הענן המובילה בעולם, ופתרון SuccessFactors לניהול ההון האנושי בענן הינו נדבך חשוב בהיצע הפתרונות הנרחב של סאפ בתחום".

דרור זעירא, סמנכ"ל פתרונות HCM באדוונטק, אמר כי "סאפ רואה ב-SuccessFactors פתרון אסטרטגי לניהול המשאב האנושי בענן ואנחנו, באדוונטק, מיישרים קו ומשקיעים משאבים רבים בהעמקת יכולותינו למכירה ולביצוע פרויקטים באמצעותו".

שמוליק לשם, מנכ"ל חטיבת סאפ באדוונטק, ציין כי "במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי לקחנו על עצמנו את המשימה ונמשיך להשקיע ולהקצות את מיטב משאבינו לטובת הצלחת יישום הפתרון בארגונים באופן מהיר ומקצועי, שמותאם לצרכיהם העסקיים של הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים