ג'וניפר עברה להפסד נקי; ההכנסות הרבעוניות ירדו ב-14%

החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות בסך 1.1 מיליארד דולר והפסד נקי של 770 מיליון ● הסיבה למעבר להפסד: ירידה גדולה בערך המוניטין

עברה להפסדים. ג'וניפר

ג'וניפר (Juniper) סיימה את 2014 ואת הרבעון האחרון שלה עם ירידות בהכנסות ומעבר להפסד נקי, בעיקר עקב ירידת ערך המוניטין שלה ב-850 מיליון דולר.

מהדו"חות שפרסמה החברה עולה כי ההכנסות השנתיות שלה קטנו ב-0.9% ל-4.63 מיליארד דולר וההפסד הנקי עמד על 334.3 מיליון. ברבעון האחרון, ההפסד הנקי הסתכם ב-769.6 מיליון דולר וההכנסות קטנו ב-13.51% ל-1.1 מיליארד. מחלוקה למגזרים עולה כי מכירות המוצרים ירדו ב-18.4% ל-794 מיליון דולר ומכירות השירותים עלו ב-2.5% ל-307.6 מיליון.

ההוצאות התפעוליות השנתיות זינקו ב-37.99% ל-3.28 מיליארד דולר וכתוצאה מכך, החברה עברה להפסד תפעולי של 419.7 מיליון. ברבעון האחרון של השנה זינקו ההוצאות התפעוליות ב-126.8% ל-1.38 מיליארד דולר והחברה עברה להפסד תפעולי של 701.8 מיליון.

עוד עולה מהדו"חות כי ההוצאות הגולמיות הרבעוניות קטנו ב-9.76% ל-426.5 מיליון דולר, הרווח הגולמי פחת ב-15.99% ל-675.1 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 61.28%.

רמי ראחום, סגן הנשיא התפעולי של ג'וניפר, אמר כי "2014 הייתה שנה של שינוי עבורנו. הצלחנו לשפר את הביצועים של החברה והגדלנו את התשואה לבעלי המניות של החברה. אף על פי שיש לנו עוד הרבה מה לעשות כדי למצות את מלוא הפוטנציאל של החברה, אנחנו נכנסים ל-2015 בכוחות משופרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים