מארק הרד, אורקל: "אנחנו צומחים מהר יותר מ-Salesforce ונוביל בענן"
"Salesforce גדולה מאתנו כיום פי שניים בלבד והקצב שלנו מאיץ תוך כדי עלייה", אמר הרד, מנכ"ל משותף באורקל
"אנחנו אחת מחברות הענן המעטות שלא רק שממשיכות לגדול, אלא שקצב הגידול שלה מאיץ תוך כדי העלייה. בסופו של יום, השורה התחתונה היא ביצועים: הצלחנו לבנות חבילת יכולות לענן ולא רק יישום אחד. כיום, אנחנו צומחים מהר יותר מ-Salesforce, הם גדולים מאיתנו פי שניים בלבד, ואנחנו נהיה אלה שנוביל את תחום הענן – ובקרוב", כך אמר מארק הרד, מנכ"ל משותף באורקל (Oracle).
אורקל ידועה כמי שנכנסה באיחור רב לתחום הענן, אלא שבראיון טלוויזיוני שהעניק לתוכנית Squawk on the Street של רשת CNBC הזהיר הרד מתחרים דוגמת Salesforce וסאפ (SAP) כי אורקל עומדת להאיץ את צמיחתה בתחום וציין את העלייה בהכנסות אורקל מתחום הענן ברבעונים האחרונים. השקענו מאמצים במכירות, במחקר ופיתוח ובהנדסה במהלך שש-שבע השנים האחרונות, ואלה הגורמים שהניעו את הצלחתנו בכניסה לתחום הענן".
הרד ציין כי "אורקל נמצאת בעמדה תחרותית שמאפשרת לה להשתלט על השוק. שלא יהיו טעויות בנושא, אנחנו ממוקדי מטרה בהגדלת הנתח, בצמיחה ובהנעת החברה קדימה".
אורקל נכנסה באיחור וסגרה את הפער
תמיד יש מי שיזכור את דברי לארי אליסון, מייסד החברה והמנכ"ל שלה בעבר, שהצהיר ב-2008 כי הענן אינו יותר מאשר גימיק שיווקי. עם זאת, במהלך השנים האחרונות פעלה אורקל באגרסיביות על מנת לסגור את הפער, ובכלל זה בנתה יכולות באמצעות פיתוח פנימי, ביצוע רכישות חיצוניות, התאמת כל היישומים שלה לענן והכשרת צוותי המכירות לטפל בדרכים המשתנות שבהן עסקים רוכשים כיום את הטכנולוגיות שלהם.
לדברי הרד, "אורקל השקיעה במהלך השנים האחרונות את הזמן הדרוש על מנת להתאים יותר מ-600 מהיישומים הארגוניים שלה לענן וכדי לבנות את יכולותיה בכל פלחי הענן הארגוני, החל מתשתית כשירות (IaaS), דרך פלטפורמה כשירות (PaaS) ועד תוכנה כשירות (SaaS)".
"מדובר בתהליך שדרש זמן", סיכם הרד. "הוא כלל הרבה מחקר ופיתוח, עבודה רבה בכתיבת תוכנה, בנייה של כוח מכירות והכשרתו, וכן יצירת מודעות אצל הלקוחות. התוצאות הן טובות מאוד: בסופו של יום, השורה התחתונה היא ביצועים. הצלחנו לבנות בפרק זמן זה חבילה של יכולות ולא רק יישום אחד. נקבל בשנת הכספים הבאה הזמנות ענן יותר מאשר כל חברה אחרת בתחום".
תגובות
(0)