סנדיסק השיקה זכרונות פלאש לרכב

קו המוצרים החדש כולל כרטיס SD ייעודי וכונן iNAND מובנה בקיבולות של עד 64 ג'יגה-בייט

המפתחות בפנים. SanDisk AutAomotive

סנדיסק (SanDisk) השיקה זיכרונות פלאש לרכב המיועדים למערכות בידור ומידע לשוק הצומח של "המכוניות המחוברות".

קו המוצרים החדש כולל כרטיס SD ייעודי וכונן iNAND מובנה (EFD) בקיבולות של עד 64 ג'יגה-בייט והוא ישולב במערכות מידע ובידור, ובאפליקציות מכוניות מחוברות. הוא יאפשר העלאה מהירה של מפות, שיפור תגובות מסכי מגע ופתרון בעיות הנובעות מתנאי כביש משתנים.

מחקר חדש של גרטנר (Gartner) צופה כי עד 2020, לאחת מכל חמש מכוניות בעולם תהיה תקשורת אלחוטית כזו או אחרת, כלומר: יותר מ-250 מיליון מכוניות מחוברות. "זיכרון הפלאש (Flash) מאפשר להכניס לתעשיית הרכב חדשנות דרמטית. הוא יהפוך את המכונית שלנו לאחד המכשירים היותר מקושרים שברשותנו", אמר דרו הנרי, סגן נשיא בכיר בסנדיסק ומנהל תחום פתרונות המובייל. "אנחנו מתכננים פתרונות אחסון פלאש ייעודיים לתעשיית הרכב, שמספקים את התמיכה הנדרשת למגוון אפליקציות".

סנדיסק כבר עובדת עם יצרני שבבים בתעשיית הרכב לשילוב המוצרים במעבדי הדור הבא המיועדים למכוניות. "יצרני הרכב הגדולים לא יתחרו בעתיד רק על ביצועים או חסכון בדלק, אלא גם על חוויית המכונית המחוברת ומערכות המידע והבידור ברכב", אמר ריצ'ארד רובינסון, מנהל תחום רכב בחברת המחקר סטרטג'י אנליטיקס (Strategy Analytics).

פתרונות הפלאש החדשים מתוכננים להשתלב בדור הבא של המכוניות המקושרות ובמגוון מערכות בידור ומידע בכלי הרכב. הם יושקו תחת המותג SanDisk Automotive לאפליקציות בתוך הרכב, כולל, בין היתר, מיפוי בתלת מימד, מערכות ניווט מציאות מדומה, מערכות בידור, טכנולוגיה מסייעת לנהג והקלטת אירועים ברכב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים