יבמ מקימה קבוצה חדשה של עובדים: One Channel Team

הקבוצה תתמקד בתחומי הצמיחה סביבם נערכת יבמ: מחשוב ענן, ניתוח אנליטי, מובייל, כלי רשתות חברתיות ומערכות אבטחה ● לדברי מארק דופקייה, מנהל תחום השותפים העסקיים ביבמ, "הצוות החדש מפשט את עבודת השותפים ומציג בפניהם פוטנציאל רווח גדול יותר"

מארק דופאקייה, מנהל תחום השותפים העסקיים ביבמ. צילום: אתר החברה

יבמ (IBMׂ) הכריזה אמש (ג') בכנס השותפים העסקיים שלה IBM Partnerworld, שמתקיים השבוע בלאס וגאס, על ארגון מחדש של כל אנשי התמיכה המסייעים לשותפי החברה לקבוצה חדשה בשם One Channel Team. עד כה היו בכל אחת ממחלקות החברה אנשים שטיפלו בשותפים והשינוי המיועד נוצר כדי לפשט את עבודת ערוצי ההפצה, באמצעות סיוע בבניית מיומנויות, קידום הביקושים בשוק והרחבת הצמיחה.

עבודת הצוות החדש תתמקד בתחומי הצמיחה סביבם נערכת יבמ: מחשוב ענן, ניתוח אנליטי, מובייל, כלי רשתות חברתיות ומערכות אבטחה. כל יועץ או איש קשר העובד עם שותפים יוכל לספק לשותף מומחה שעובד בחטיבה אחרת וישמש למעשה האיש היחיד אליו פונים בכל יבמ – כאשר החלוקה היחידה תהיה לאזורים.

מארק דופאקייה, מנהל תחום השותפים העסקיים ביבמ, אמר בכנס כי "במקביל להתמקדות ולמעבר לתחומי פתרונות בעלי ערך מוסף גבוה יותר בשווקים האסטרטגיים שלה, מסייעת יבמ לשותפיה העסקיים בפתרון אתגרים עסקיים הניצבים בפני לקוחותיהם, בשיפור הכישורים הזמינים לרשותם ובהעמדת כלים לעבודה שיתופית ולמיצוי הזדמנויות הצמיחה. הצוות החדש מבסס מערכת אקולוגית שלמה המפשטת את עבודת השותפים העסקיים ומציגה בפניהם פוטנציאל רווח גדול יותר".

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים הוא ציין כי כל אחד מהמנהלים האחראיים על פעילויות מול שותפים במסגרת הקבוצה החדשה ידווח גם למנהל החטיבה שלו וגם אליו, כאחראי על הפעילות מול השותפים. "תהיה להם זהות כפולה, אנחנו אוהבים מטריצות", אמר. לדבריו, "כעת יהיו מול השותפים אנשים שידברו בשפה אחידה וישפרו את השירות. ההצלחה של השותפים היא הצלחתנו".

דופאקייה ציין כי ישנם תחומים כגון איחסון ואבטחת מידע שבהם המכירות של השותפים מהוות 40%-50% מההכנסות, אם כי בתחום השירותים חלקם עדיין קטן. לדברי דופאקייה, הצעד שעליו הכריזה החברה הוא "שינוי גדול שבזכותו יחול שיפור בקשר עם הספקים, ולבסוף גם בשורה התחתונה של יבמ. שוק ההון מסתכל לטווח קצר ומתקשה לעכל שינויים שבטווח הקצר מפחיתים את הרווחים. אלא שהוא צופה ליבמ צמיחה כתוצאה מהשינויים המבניים שעשתה. העברת נתח גדול לשותפים מורידה בטווח הקצר את ההכנסות, כי חלק מהן הולך לשותפים, אבל בטווח הארוך היא מגדילה את העוגה, משום שהשירות הטוב יותר יאפשר להם למכור יותר מוצרים ושירותים, וכך שני הצדדים ירוויחו".

"אנחנו רוצים לספק את החוויה בעלת הערך הגדול ביותר והמבדלת אותנו משאר התעשיה, לספק ללקוח את הערך הטוב, לשמר את מתח הרווחים ולתת את השירות על פי כללים אתיים ויושרה", סיכם דופאקייה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים