Moovit נכנסת לשוק המחשוב הלביש
אפליקציית התחבורה תשיק הערב (ב') גרסה שמתאימה ל-Apple Watch, וזו שמתאימה ל-Android Wear תצא ברבעון השני של השנה
Moovit, האפליקציה שמאפשרת להגיע יחסית בקלות ממקום למקום באמצעות תחבורה ציבורית, הכריזה על השקת גרסאות חדשות שמתאימות לשעונים החכמים הכובשים את השוק. הגרסה החדשה של האפליקציה עבור Apple Watch תושק במקביל להכרזה עליו הערב (ב') ואילו זו שמיועדת לשעונים מבוססי Android Wear תושק במהלך הרבעון השני של השנה.
הגרסאות הלבישות של האפליקציה יתמקדו בהצגת המידע הרלוונטי ביותר לנוסע, בגלל גודלם הקטן יחסית של מסכי השעונים. המשתמשים יוכלו לקבל מידע על לוחות זמנים וקווים מועדפים, וכן התראות על תקלות שירות או אוטובוסים שעומדים להגיע לתחנה.
"אנחנו, ב-Moovit, מאמינים בהפצת הפתרון שלנו במקומות בהם הוא נחוץ ביותר. על פי התחזיות, ההכנסות ממכירות מכשירי מחשוב לביש צפויות לעבור את רף שישה מיליארד הדולרים עד סוף 2018", אמר ניר ארז, מנכ"ל Moovit. "הנחישות שלנו להיכנס לפלטפורמה הזו תשרת גם את 15 מיליון המשתמשים שלנו ב-50 המדינות וב-500 הערים בהן אנחנו פועלים".
הכניסה של Moovit לשוק המחשוב הלביש באה לאחר שהשלימה בינואר האחרון סבב גיוס שלישי של 50 מיליון דולר, בהובלת Nokia Growth Partners.
תגובות
(0)