2Bsecure ביצעה פרויקט אבטחת מידע בשיבא; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט, החליפה 2Bsecure את כל מערך האנטי וירוס, מערך סינון דואר הזבל ומערכת סינון האתרים של עובדי בית החולים בפתרונות IronPort ● שימי ארנסט, מנהל מערכות מידע וטכנולוגיות בשיבא: "הפרויקט תרם רבות להגברת האבטחה בארגון"

2Bsecure ביצעה פרויקט אבטחת מידע מורכב בבית החולים תל השומר. הפרויקט, המבוסס על מוצרי IronPort, כולל את אבטחת אלפי תיבות הדואר האלקטרוני בבית החולים, וכן את אבטחת כלל מערכת הגלישה לאינטרנט. הרשת משמשת אלפי משתמשים מסגל בית החולים, כולל רופאים, צוות סיעודי וצוות פרה-רפואי. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט, החליפה 2Bsecure את כל מערך האנטי וירוס, מערך סינון דואר הזבל ומערכת סינון האתרים של עובדי בית החולים, בפתרונות IronPort. החברה נבחרה להתאים את הפתרונות ולהטמיע אותם, כולל מכירת הציוד. עד היום, השתמשו בבית החולים במספר פתרונות אבטחה שונים, כך שנוצר צורך לאחד ביניהם לפתרון אחד, בעל יכולת ניהול מרכזית.

הפרויקט כלל גם תהליך של אפיון הרשת על ידי 2Bsecure, לצורך הגדרת ההרשאות. מערכות האבטחה שהוטמעו בבית החולים, מאופיינות בשרידות מלאה ובמערכת מרכזית לניהול כולל של מערך סינון הדואר והגלישה.

לדברי שימי ארנסט, מנהל מערכות מידע וטכנולוגיות בשיבא, "הפרויקט שבוצע על ידי 2Bsecure תרם רבות להגברת האבטחה בארגון. המערכת מאפשרת קלות ניהול ותפעול ברמה גבוהה, אשר נעשים דרך מערכת מרכזית אחת. המערכת יציבה, אמינה ועונה על הציפיות, הן בחסימת דואר זבל, הן בחסימת וירוסים בכניסה לארגון והן ביכולת סינון אתרים לגלישה, תוך יכולת שליטה, פיקוח ובקרה של מנהלי הרשת".

אלון מנצור, מנכ"ל 2Bsecure, אמר, כי "הפרויקט בשיבא, מהווה דוגמא למגמה גוברת לאחרונה של איחוד פתרונות אבטחה שונים, למסגרת ניהול כוללת אחת. הדבר מסייע לייעול תהליכי העבודה וחיסכון משמעותי במשאבים. הנושא רלוונטי, במיוחד כיום, על רקע המצב הכלכלי הנוכחי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים