חדש בפלאפון: פתיחת קריאה לטכנאי מהבית
השירות מאפשר ללקוחות לדווח על תקלה באמצעות האתר ולקבל שיחה חוזרת בתוך שלוש שעות, בה יוסבר לו איך לתקן אותה ● במקרה הצורך, ייקבע עבורו תור במרכז השירות
לקוחות של פלאפון שנמאס להם להגיע לצורך תיקון המכשיר למרכז השירות, לקחת מספר ולהמתין, בסבלנות או בלעדיה, יוכלו מעתה לפתוח קריאה להזמנת טכנאי מהספה בבית.
השירות החדש מיועד ללקוחות בעלי שירות תיקונים ומאפשר להם לפתוח קריאה ישירות באתר החברה. הלקוח ממלא באתר טופס על סוג התקלה במכשירו ובתוך שלוש שעות צפוי לקבל שיחה חוזרת מאיש תמיכה ממרכז השירות הסמוך למקום מגוריהם, שיסייע לו טלפונית באיתור וטיפול בתקלה. אם יסתבר שמדובר בתקלה שמצריכה הגעה ובדיקת המכשיר במרכז השירות, יקבע איש התמיכה תור ללקוח והוא יתקבל במרכז השירות ללא המתנה. היסטוריית התקלה תהיה כבר רשומה לפני הנציג.
מדובר בשירות ללא תשלום שכפוף לשעות הפעילות במרכזי השירות. מהחברה נמסר כי הוא חוסך ללקוח זמן ומשאבים.
דגנית קרמר, סמנכ"לית השירות והמכירות למגזר הפרטי בפלאפון, אמרה כי "הלקוחות של היום יודעים להעריך שירות מהיר ונוח, כאשר הדיגיטל מהווה פלטפורמה אידיאלית ליצירת קשר ולניהול דיאלוג עימם".
תגובות
(0)