קרל היינץ-שטרייביך, Software AG: "להיות דיגיטלי או לחדול עסקית – האתגר הניצב בפני המנמ"רים"

"העולם העסקי ניצב בצומת T בו כל ארגון חייב להחליט האם הוא עובר לניהול על פלטפורמת עסקים דיגיטלית או שהוא יידרדר וייעלם", אמר מנכ"ל החברה

16/03/2015 15:00
קרל-היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG: "הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית שלנו היא הנשק החדש בשדה הקרב העסקי". צילום: פלי הנמר

"להיות דיגיטלי או לחדול עסקית – זהו האתגר הניצב כיום בפני המנמ"רים, והם צריכים להחליט לאיזה כיוון הם רוצים ללכת", כך אמר קרל-היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG. שטרייביך דיבר במסיבת העיתונאים של החברה, שהתקיימה ביום הראשון של תערוכת Cebit 2015, שנערכת בימים אלה בהנובר, גרמניה.

לדבריו, "העולם העסקי ניצב בצומת T בו כל ארגון חייב להחליט האם הוא עובר לניהול על פלטפורמת עסקים דיגיטלית (Digital Business Platform) או שהוא יידרדר וייעלם". הוא ציין כי "עולם ה-IT העסקי עומד בפני השינוי הגדול ביותר זה כ-50 שנים, מאז הוגדר המחשוב הארגוני עם הכרזת מחשבי המיינפריים של יבמ (IBM) ב-1964. השינוי הזה כולל הן את ה-Big Data והן את האינטרנט של הדברים. מדובר ב-50 מיליארד מכשירים שמעבירים מידע 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע למרכזי הנתונים של הארגונים ומהם למיליארדי המשתמשים בעולם".

שטרייביך אמר כי "היישומים הארגוניים הקלאסיים, ERP ו-CRM, הפורחים בשוק זה כ-30 שנים, לא מסוגלים יותר לנהל את התהליכים העסקיים בעידן הדיגיטלי – כי הם משתנים ללא הרף, ואילו היישומים האלה פותחו לתהליכים קבועים וידועים מראש".

הוא ציין ש-Software AG היא החברה הראשונה שמציעה פלטפורמת עסקים דיגיטלית, המאפשרת לארגונים לפתח יישומים מסתגלים (במקום נוקשים), גמישים ומהירים. היא מאפשרת להם לפתח יישומי SOA Service Oriented Architecture, התומכים בעולמות ה-Big Data והאינטרנט של הדברים, במובייל וברשתות החברתיות. היא זמינה הן בענן, הן במתקן והן במשולב. מדובר בפלטפורמה אדפטיבית ומשמרת יישומים קיימים עם פיתוחים חדשים במיטב הכלים הוויזואליים, והכול באמצעות ממשקי API. כך מתאפשרות התאמה (קאסטומיזציה) וקביעת תצורה (קונפיגורציה) דינמיות לפי צרכים משתנים בסביבה העסקית, שהולכת ונעשית דינמית ככל שהיא גלובלית.

לסיכום הזכיר שטרייביך שהוא טבע את המושג דיגיטציה של העולם העסקי בפתיחתה של תערוכת Cebit 2013. הוא אמר אז שזו תהיה המגמה העיקרית של עולם ה-IT העסקי. בשנה שעברה חיבר מנכ"ל Software AG את הספר The Digital Enterprise והשנה, על אף שהיו לא מעטים שלא קלטו את המגמה, חברתו כבר מובילה את התחום עליו הכריזה וממנו יבואו מנועי הצמיחה הבאים שלה.

שטרייביך: "Digital Business Platform היא פלטפורמה דינמית, שמסייעת לארגונים להתמודד טוב יותר עם תרחישים בלתי צפויים בסביבתם העסקית". צילום: פלי הנמר

שטרייביך: "Digital Business Platform היא פלטפורמה דינמית, שמסייעת לארגונים להתמודד טוב יותר עם תרחישים בלתי צפויים בסביבתם העסקית". צילום: פלי הנמר

פרטים נוספים על הפלטפורמה העסקית הדיגיטלית של Software AG

Digital Business Platform מאפשרת לארגונים להתאים את עצמם ולהפיק את המיטב מהשינויים המהירים ומההזדמנויות העסקיות הגדולות – הן במגזר הפרטי והן במגזר הממשלתי.

השינוי הגדול הוא הדיגיטציה המלאה של העולם העסקי, שמהווה אתגר גדול לפתחם של מנמ"רי העולם הגלובלי. צילום: פלי הנמר

השינוי הגדול הוא הדיגיטציה המלאה של העולם העסקי, שמהווה אתגר גדול לפתחם של מנמ"רי העולם הגלובלי. צילום: פלי הנמר

Software AG זיהתה כי פתרונות תוכנה עסקיים סטנדרטיים, שנועדו לטפל בסיטואציות עסקיות צפויות, אינם יכולים לספק את הגמישות ואת המהירות הנדרשת כיום, כדי להתמודד עם דרישותיהם של הלקוחות והאזרחים הדיגיטליים.

הפלטפורמה פועלת בתפר שבין תפעול עסקי בזמן אמת לדרישות המשתנות של הלקוחות ושל השוק, ולדברי החברה מאפשרת פיתוח והטמעה של פתרונות עסקיים חדשניים במהירות ובכדאיות שממקסמות את ההחזר על ההשקעה. היא אף מציעה חזון מגובש לתכנון והטמעת ארכיטקטורות IT גמישות, שנדרשות לתמיכה ביישומים העסקיים. Digital Business Platform מסייעת למחלקות רבות בכל ארגון – החל במנמ"ר ועד למנהלים העסקיים, שנדרשים לפתח במהירות יישומים גמישים בכל הרמות הארגוניות. היא מסייעת גם למנכ"ל החברה, שנדרש לפתח את האסטרטגיה הדיגיטלית הארגונית הרחבה.

"הארגונים כיום מחויבים להפוך לדיגיטליים, על מנת לקבל תמונה מלאה של השינויים בשוק, דרישות ספציפיות של הלקוחות, התפעול העסקי של הארגון לאורך כל שרשרת האספקה, כמו גם פרמטרים חיצוניים כגון רגולציה ממשלתית או אפילו שינויים במזג האוויר", אמר ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

לדבריו, "Digital Business Platform מספקת את הבסיס הנדרש על מנת לפתח ולהטמיע יישומים עסקיים היוצרים בידול עסקי, שיתוכננו בשיתוף כל המחלקות העסקיות במחזורי השקה קצרים. שלא כמו מוצרי ERP מסורתיים, שתוכננו לתת מענה לתרחישים ותהליכים עסקיים צפויים,Digital Business Platform מספקת פורטפוליו פתרונות עשיר וגמיש, המאפשר ללקוחות ושותפים להתמודד טוב יותר ולבדל את עצמם במציאות של אי ודאות, תוך הסתמכות על ניתוח Big Data והאינטרנט של הדברים בזמן אמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים