חילן הטמיעה מערכת לניהול ההון האנושי בלאומית שירותי בריאות

המערכת פועלת בסינרגיה לתיק העובד ולנתוני השכר, ללא צורך בממשקים ● היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים

פרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים. לאומית שירותי בריאות

חילן הטמיעה פרויקט לניהול ההון האנושי בלאומית שירותי בריאות – כך נודע לאנשים ומחשבים. הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו נאמד במאות אלפי שקלים.

הפתרון שהוטמע, של חילן, מאפשר ללאומית לעבוד בסינרגיה עם פתרונות השכר, הנוכחות ומשאבי האנוש שהוטמעו בה – אף הם של חילן, וזאת על גבי בסיס נתונים אחד. בדרך זו יכולים אנשי לאומית לנהל את מחזור החיים של העובד, החל מגיוסו וכלה בפרישתו, באופן מבוזר בכ-330 סניפי הקופה. המערכת תשרת כ-3,500 עובדים ומנהלים, ביניהם עשרות אנשי משאבי אנוש.

פתרונות חילן עבור לאומית שירותי בריאות כוללים מענה להסכמי עבודה ייחודיים לעולם הרפואה, מערכת דירוגים המנהלת מגוון תפקידים, פתרון Workflow לקידום דרגות, שיבוץ למבנה ארגוני, שמשולב בסידור עבודה לכל עובד לפי תפקידים, העמסה תקציבית לכל יחידה, ניהול תקינה, ניהול תיק עובד, מסמכים ועוד. זאת, תוך בקרה ותמיכה בשינויים התכופים בחקיקה ובתקנות המיסוי.

מערכת הנוכחות האינטרנטית פועלת בסינרגיה לתיק העובד ולנתוני השכר, ללא צורך בממשקים. היא מפשטת את תהליך דיווח הנוכחות לעובדים ומסייעת למנהלים לפקח ולבקר בזמן אמת אחר מהימנות נתוני הנוכחות, יחד עם מנגנוני בקרת אכיפה מובנים למניעת חריגות רגולטוריות, סימולציות, ניתוחים רטרואקטיביים ועוד.

בעתיד צפויה הרחבה של הפרויקט, במסגרתה יוטמעו פתרונות מקיפים לתחום משאבי האנוש. אלה יכללו תמיכה בתהליכי הערכת עובדים ופתרונות הדרכה ורווחה – וכל זאת בסינרגיה לתיק העובד ולנתוני השכר. קופת החולים צופה כי הפרויקט יאפשר חסכון בעלויות בתהליך הגיוס ומול חברות ההשמה, ביצוע גיוסים איכותיים יותר והפחתת הנטל על אנשי משאבי האנוש.

גיל ויינשטיין, משנה למנכ"ל לאומית שירותי בריאות, אמר כי "אנחנו עושים השנה רפורמה מקיפה בניהול ההון האנושי בקופה. המערכת תאפשר לנו שליטה ובקרה טובים יותר על ניהול ההון האנושי, מחשוב וייעול תהליכי העבודה. יצוין כי העבודה על גבי בסיס נתונים אחד תאפשר לנו לדבר בשפת HR אחידה, וכך נקבל תשובות לשאלות מהותיות בניהול ההון האנושי. בנוסף, נוכל להיות במעקב הדוק יותר אחר הפעילויות המבוצעות והנתונים המוזנים, וזאת תוך שליטה טובה יותר בהון האנושי, וכן תוך שימוש מושכל במשאבים".

אסף אלפרט, מנהל אגף שיווק ומכירות בחילן הוסיף כי "הפרויקט היה מורכב מאוד בהיקפו, בעומק תהליכי ההון האנושי וברמת הביזור שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים