פייסבוק תשלב חדשות בפיד
שילוב ההתכנים עצמם, במקום הקישור אליהם, יאפשר למשתמשים להגיע מהר יותר אל התוכן, ללא צורך במעבר לאתר של גוף החדשות
פייסבוק (Facebook) מנהלת מגעים עם שישה גופי חדשות מתוך שאיפה לשלב תכנים של גופים אלה באתר של הרשת החברתית – כך על פי ידיעה שפורסמה בניו-יורק טיימס (New York Times).
השותפים הראשונים במיזם התוכן עשויים להיות הניו-יורק טיימס עצמו, BuzzFeed ונשיונל ג'יאוגרפיק (National Geographic Channel). בהמשכו של הפרויקט עשויים להשתלב גם Huffington Post ואתר Quartz, שמספק חדשות עסקיות וכלכליות.
שילוב ההתכנים עצמם, במקום קישורים אל התכנים, יאפשר למשתמשים להגיע אליהם מהר יותר, ללא צורך במעבר לאתר של מקור החדשות – תהליך מסורבל, כרגע, במיוחד במכשירים ניידים, לטענת המקורות מפייסבוק שצוטטו בדיווח.
מבחינת התועלת שתצמח לגופי החדשות הללו, שילוב של ידיעות ברשת החברתית הגדולה בעולם יכול להעניק חשיפה גבוהה יותר והגעה לקהלים חדשים. עם זאת, מאחר שחלק מהקוראים לא יגיעו לאתרים אלה, הדבר עשוי לפגוע בהכנסות של העיתון מפרסום ולמנוע את האפשרות לאסוף פרטים של משתמשים.
לא ניתן היה לקבל תגובה מפייסבוק, ניו-יורק טיימס, BuzzFeed ונשיונל ג'יאוגרפיק.
תגובות
(0)