מלם מערכות הטמיעה מערכת שכר מרכזית במשרד לשירותי דת; ההיקף: יותר משני מיליון שקלים

המערכת, שנקראת Pay & Roll, נמצאת בימים אלה בתהליכי העלאה לאוויר ● היא עתידה לאחד את נתוני המשרד, שסופקו עד כה על ידי גורמים שונים, למערכת אחת ● בין נתונים אלה: ניהול השכר, תשלומים לגמלאים, נוכחות, משאבי אנוש, פרישה, סימולציות, מערכות דיווח ותחקור חכמות וכן ארכיב אלקטרוני

מלם מערכות מקבוצת מלם-תים הטמיעה את Pay & Roll – מערכת שכר מרכזית מתוצרתה – במשרד לשירותי דת. בימים אלה, מעלים אנשי ה-IT של החברה ועובדים במשרד את המערכת לאוויר. מלם מערכות גברה במכרז על מתחרותיה, ביניהן חילן והחברה לאוטומציה. מטרת המערכת היא ליצור חוקה רשמית וכללי תשלום שכר אחידים, על פי ההסכמים של עובדי המשרד לשירותי דת. בשלב השני, תסייע המערכת לפקח ולבקר מערך של אלפי עובדים בפריסה ארצית, ביניהם עובדי המועצות הדתיות, רבני ערים, עובדי מקוואות וגמלאים. היקף הפרויקט מוערך ביותר משני מיליון שקלים.

המערכת כוללת מודולים לניהול השכר, תשלומים לגמלאים, נוכחות, משאבי אנוש, פרישה, סימולציות, מערכות דיווח ותחקור חכמות וכן ארכיב אלקטרוני. הכול נמצא על בסיס נתונים אחד, מתוך כוונה לבצע את איחוד המערכות והפלטפורמות תוך הימנעות מקסימלית מפיתוח ממשקים בין המערכות השונות. מדובר בפתרון הנמצא בסביבת ווב פתוחה ומתבסס על נתונים של אורקל (Oracle).המערכת תחליף את שירותי השכר שקיבל המשרד עד כה ממספר גורמים, ביניהם לשכות שירות שונות ורואי חשבון.

אורי צלאח, מנהל אגף מערכות שכר ומשאבי אנוש וסמנכ"ל בכיר במלם-תים, אמר, כי "למהלך ההטמעה חברו אנשי מלם-תים והמשרד לשירותי דת. המערכת תביא לאחידות במבנה השכר, תאפשר שליטה ובקרה מרכזית ותתמוך בתיעוד ומידע בתחומי השכר וכוח האדם של המשרד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים