טוויטר הציגה עיצוב חדש לדף הבית

משתמשים לא רשומים יוכלו לראות ציוצים בקטגוריות פופולריות שונות, בהן פוליטיקה, כוכבי פופ, חדשות עסקיות וחיות חמודות

הציפור הפתיעה. דף הבית החדש של טוויטר

טוויטר (Twitter) הציגה דף בית בעיצוב חדש ומשופר, שניתן לראות בו את העדכונים המובילים בקטגוריות שונות גם מבלי להירשם לשירות או להיכנס עם שם משתמש וסיסמה.

"אנחנו מציגים חידוש חשוב עבור מיליוני אנשים שמבקרים מדי חודש בדף הבית שלנו מבלי להיכנס עם שם משתמש וסיסמה, ובכל זאת מבקשים להתעדכן", נכתב בהודעה שפרסמה החברה אתמול (ד') בבלוג שלה.

עד כה, למי שהגיעו לדף הבית של טוויטר מבלי שהיו מחוברים לחשבון שלהם הוצגה הודעה שבה התבקשו להזין שם משתמש וסיסמה. מעתה יוצגו להם שני טורים של תמונות בקטגוריות שונות – פוליטיקה, כוכבי פופ, חדשות עסקיות וחיות חמודות. לאחר לחיצה על קטגוריה יוצגו להם בזמן אמת עדכונים מובילים שפורסמו בחשבונות הפופולריים ביותר באותה קטגוריה. אם ירצו בכך, יוכלו המשתמשים להזין שם משתמש וסיסמה, או להירשם לשירות, גם בדפי הקטגוריה.

דף הבית החדש זמין לפי שעה בארצות הברית בלבד, ובהדרגה יושק במדינות נוספות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים