Feex הישראלית עלתה לגמר תחרות ה-Webby Awards

החברה פיתחה שירות שמאפשר לחשב כמה כסף ניתן לחסוך בתשלום עמלות על קרנות פנסיה ● היא תתמודד בגמר התחרות האמריקנית מול ארבע חברות, בהן PayPal

מועמדת. FeeX

החברה הישראלית Feex עלתה לגמר בתחרות ה-Webby Awards האמריקנית, בקטגוריית שירותים פיננסיים ובנקאות. היא תתחרה מול ארבע חברות, בהן PayPal.

Feex פיתחה שירות אותו היא מכנה "הרובין הוד של העמלות", שמאפשר למשתמשים לבדוק כמה כסף הם יכולים לחסוך בתחום זה ולגלות האם הם "פראיירים אמיתיים", "חצי פראיירים" או "בסדר". המשתמש מעלה לאתר את הדו"ח הפיננסי שלו והאפליקציה משווה אותו לדו"חות פיננסיים של אחרים בעלי נתונים דומים, באמצעות חוכמת ההמונים, מנתחת את הדו"ח ומציגה בפניו את הסכום, כמו גם מה הוא יכול לעשות כדי להוריד אותו.

ב-Feex מבטיחים כי הם מעדכנים את השירות כל הזמן ושולחים עדכונים למשתמשים על שיפורים אפשריים נוספים במצבם.

יצוין כי בינתיים ניתן להכניס לשירות נתונים של קרנות פנסיה, קרנות השתלמות וקופות גמל, ובחודשים הקרובים יצטרפו אליהם ביטוחי מנהלים וניירות ערך בבנק.

מלבד ישראל, Feex פעילה בארצות הברית מזה כשנה. בחברה אומרים כי "בדומה לישראל, גם שם קיימת בעיה של א-סימטריה במידע ורוב הציבור לא מודע לכך שחלק גדול מהפנסיה שלו נאכל על ידי עמלות".

Webby Awards היא תחרות שנועדה "להוקיר את הטובים ביותר באינטרנט", כהגדרת מנהליה. היא כוללת עשרות קטגוריות בתחומים שונים – מאומנות ועד ספורט, ממשחקים ועד ממשל, מנוער ועד תקשורת, ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים