לראשונה מאז ההשקה: נתח השוק של בינג ירד בספטמבר

לפי נתונים של Net Applications, ירד נתח השוק של מנוע החיפוש מבית מיקרוסופט ב-0.2% ● גם מנועי החיפוש של גוגל ויאהו! רשמו ירידה ● נתונים של StatCounter מראים, כי נתח השוק של בינג ירד בלמעלה מ-0.3% בחישוב עולמי, ושל יותר מ-1% בארצות הברית לבדה ● גם אינטרנט אקספלורר רשם ירידה

מנוע החיפוש של מיקרוסופט (Microsoft) לא מצליח להתרומם: נתונים שפרסמה חברת המדידה Net Applications מראים, כי לאחר שרשם עליות קלות בכל חודש מאז השקתו, בחודש ספטמבר ירד נתח השוק של בינג (Bing) ב-0.2% ועמד על 3.39%. מנוע החיפוש של גוגל (Google) רשם ירידה בשיעור דומה, ונתח השוק שלו עמד על 83.13%. יאהו! (!Yahoo) רשמה ירידה גדולה יותר – של 0.44% – ל-6.84%.

לעומת זאת, נתונים של חברת StatCounter מראים, כי נתח השוק העולמי של בינג ירד מ-3.58% ל-3.25%. מנוע החיפוש של יאהו! רשם ירידה גדולה יותר – מ-4.84% ל-4.37%. נתח השוק של גוגל דווקא עלה: בכל העולם, הוא הגיע בספטמבר ל-90.54% לעומת 89.57% באוגוסט. בארצות הברית, נתח השוק של גוגל עמד על 80.8% לעומת 77.3%, בינג ירד מ-9.64% ל-8.51% ויאהו! ירד מ-10.5% ל-9.4%.

על פי שתי החברות, מיקרוסופט רשמה ירידה גם בדפדפן שלה: מנתוני StatCounter עולה, כי נתח השוק של אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer) עמד בספטמבר על 58.37% לעומת 58.69% באוגוסט. כרום הגיע לנתח שוק של 3.69%, וספארי – ל-3.28%.

לעומת זאת, הנתונים של Net Applications מראים על ירידה גדולה יותר בנתח השוק של אינטרנט אקספלורר – מ-66.97% ל-65.71%. נתח השוק של פיירפוקס (Firefox) עמד, על פי נתונים אלה, על 23.75%, ספארי (Safari) הגיע לנתח שוק של 4.24% וכרום (Chrome) – על 3.17%.

דן אולדס, אנליסט בחברת הייעוץ גבריאל (Gabriel), אמר בהתייחס לנתונים של Net Applications, כי "לא מדובר בהפתעה גדולה. נכון שמיקרוסופט תשמח לראות את מנוע החיפוש שלה עולה בעקביות מול זה של גוגל, אבל זה הולך להיות קרב ארוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים