תוצאות מפתיעות בגוגל: ג'ורג' בוש – בין עשרת הפושעים המבוקשים בעולם

הנשיא לשעבר של ארצות הברית וראש ממשלת הודו נמצאים ברשימה, שמתבססת על חיפושי תמונות בגוגל, יחד עם אל קאפונה ● מהחברה נמסר: "מדובר באי הבנה"

ג'ורג' בוש, הנשיא לשעבר של ארצות הברית. צילום: מתוך ויקיפדיה

גם לגוגל (Google) קורים לעתים דברים מביכים. אחרת אי אפשר להסביר את העובדה שתמונתו של הנשיא לשעבר של ארצות הברית, ג'ורג' בוש הבן, מופיעה בין התוצאות של חיפוש תמונות "עשרת הפושעים המבוקשים בעולם" – לא פחות ולא יותר. יצוין כי גם שמו של נרנדה מודי, ראש ממשלת הודו, מופיע ברשימה ה-"מהוללת".

יחד עם בוש ומודי נמצא ברשימה אדם שמתקבל על הדעת שיהיה גם ברשימה נכונה שכזו – אל קאפונה, הלוא הוא הסנדק.

מה מקור הטעות? אתם ודאי שואלים. ובכן, דוברת גוגל מסרה כי התוצאות נובעות מנתוני מטה שגויים שנוספו לתמונות על ידי עיתון בריטי שהעלה אותן. "אנחנו מתנצלים על אי ההבנה ושוקדים על שיפור האלגוריתמים שלנו כדי למנוע מצבים לא נעימים כאלה", אמרה.

התוצאות האלה מראות שבניגוד למה שעשויים לחשוב, האלגוריתמים של גוגל לא תמיד חכמים יותר מאלה שכותבים אותם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Dee

    "התוצאות האלה מראות שבניגוד למה שעשויים לחשוב, האלגוריתמים של גוגל לא תמיד חכמים יותר מאלה שכותבים אותם." נראֶה, שמי שכתב את ההערה הזאת אינו חכם יותר מהם- די לנסות אפילו רק פעם אחת את התרגומון של גוגל, כדי להבין שלא די בכך שזה מטומטם לגמרי, אלא שזה מסוכן! נתקלתי בכך, כשבבתי-חולים השתמשו בו במקום להשתמש בִּמתורגמן אנושי, כפי שדורש החוק בארה״ב!!!

אירועים קרובים