דו"ח: האפליקציה של פייסבוק פוגעת במכשירי אנדרואיד

ב-AVG בחנו שלל אפליקציות ומכשירים, ומצאו כי כמה מהפופולריות שבהן מסבות את הנזקים הרבים ביותר

"חוק הפייסבוק" - לכנסת

האפליקציות של פייסבוק (Facebook), קינדל (Kindle) ושירות הזרמת המוזיקה Spotify משפיעות לרעה על הביצועים של מכשירים מבוססי אנדרואיד (Android) – כך עולה מדו"ח רבעוני שפרסמה חברת האבטחה AVG.

בחברה דגמו מיליון מכשירי אנדרואיד ובדקו את ההשפעה של האפליקציות על המכשיר, כולל כמות הנתונים שהן מעבירות, נפח האחסון שהן דורשות וצריכת הכוח שלהן. הנושא האחרון חולק לשניים: אפליקציות שמופעלות באופן אוטומטי עם הדלקת המכשיר וכאלה שהמשתמש מפעיל באופן יזום.

Spotify משפיעה לרעה יותר מכל האפליקצית שנבדקו והיא יכולה להאט את המכשיר באופן משמעותי ביותר. לא רק זאת, ניתן לאחסן באמצעותה במכשיר עד 3,333 שירים, כך שהיא יכולה לחנוק אותו גם מבחינת שטח האחסון.

עם זאת, אם Spotify לא פעילה – היא לא משפיעה, בניגוד לאפליקציה של פייסבוק, שמשפיעה על הפעילות של המכשיר גם כשהיא סגורה. אם בוחנים את הבעיות מבחינת צריכת נתונים, האפליקציה של שירות הבלוגים Tumblr מובילה, כשלא הרחק ממנה נטפליקס (Netflix) וסנאפצ'ט (Snapchat).

סמסונג (Samsung) מככבת בצמרת רשימת האפליקציות זוללות הסוללה. שירות ה-Beaming שלה נמצא בראש רשימת האפליקציות זוללות הסוללה מבין אלה שמופעלות אוטומטית ו-WatchOn – מקרב אלה שמופעלות ידנית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים