למרות ההערכות המוקדמות: מכירות חלשות ל-One M9

התחרות הקשה בסין פוגעת ב-HTC, שהורידה את תחזית ההכנסות שלה לרבעון השני ב-30%

בקרוב עם לוגו אחר? מכשיר ה-One M9 של HTC

מכשירים שמוערכים על ידי המומחים לא תמיד מצליחים במכירות – כך חווה בימים אלה HTC. החברה הורידה את הצפי למכירות מכשיר הדגל שלה, ה-One M9, והודיעה שלא תעמוד ביעדי ההכנסות עליהם הכריזה עבור הרבעון השני של השנה. היא פרסמה מספרים חדשים שנמוכים ב-30% מהערכותיה הראשונות.

לעומת צפי ראשוני להכנסות רבעוניות של 1.48 עד 1.64 מיליארד דולר, עתה היא חוזה כי הן יעמדו על בין 1.07 ל-1.17 מיליארד. לאור התחזית המעודכנת, בעלי המניות של החברה אמורים להפסיד כסף במקום להרוויח כמה סנטים למנייה, לפי התחזית המקורית.

חוסר ההצלחה של HTC להגיע למכירות שהיא ציפתה נובע מהתחרות הקשה שיש לה בעיקר בסין, שם היא מתמודדת, מעבר לסמסונג (Samsung) ולאפל (Apple), גם עם העוצמות של וואווי (Huawei) ושיאומי (Xiaomi).

ואמנם, בדיווח על הקיצוץ בתחזיות הודיעה החברה כי הסיבה לכך היא "דרישה חלשה למכשירי אנדרואיד (Android) בקצה הגבוה ומכירות חלשות מהצפוי בסין". בנוסף, HTC הודתה שהתחרות הקשה הובילה אותה להוציא יותר כסף על פרסום ממה שתכננה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים