ה-Lumia 640 XL – בקרוב בחנויות

הפאבלט, האח הגדול של ה-Lumia 640, ישווק בארצות הברית על ידי AT&T באופן בלעדי החל מה-26 ביוני

נא להכיר: Lumia 640 XL

Lumia 640 XL, הפאבלט החדש של מיקרוסופט (Microsoft) שהוכרז בתערוכת הסלולר בברצלונה במהלך פברואר, יתחיל להימכר בסוף החודש בארצות הברית.

הפאבלט, האח הגדול של ה-Lumia 640, יימכר בארצות הברית על ידי AT&T באופן בלעדי, החל מה-26 ביוני. המכירה תתבצע ברשת ובחנויות החברה ומחירו של המכשיר יעמוד על 300 דולר, ללא חוזה.

ה-640 XL הוא המכשיר הגדול ביותר שהוציא עד היום מיקרוסופט מתחת ידיה מאז רכשה את עסקי הטלפוניה מנוקיה (Nokia). הוא מצויד במסך 5.7 אינץ', אך מציע רזולוציה יחסית נמוכה של 720p, במיוחד לאור גודלו של המסך.

הפאבלט החדש של מיקרוסופט מיועד לשוק הביניים, והמחיר מעיד על כך טוב יותר מכל דבר אחר. התצוגה שלו בהתאם: המערכת על שבב היא Snapdragon 400 מרובעת הליבות שפועלת במהירות 1.2 ג'יגה-הרץ. הוא מגיע עם 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, 8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון ואפשרות להרחבה עד 128 ג'יגה-בייט באמצעות כרטיס microSD. כמו כן יקבלו הרוכשים נפח אחסון של 30 ג'יגה-בייט בחינם בשירות הענן של החברה, OneDrive.

למכשיר מצלמה אחורית עם חיישן 13 מגה-פיקסלים, וקדמית של 5 מגה-פיקסלים. הסוללה היא בנפח עבודה של 3,000mAh. עדיין לא ברור מתי המכשיר יגיע גם לאזורים אחרים בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים