להוציא תעודות זהות – טוויטר בשטח וכולם במתח!
טוויטר למדה באיחור רב שיעור חשוב מפייסבוק וכעת מנסה לסגור את הפער ולשדרג את עצמה עבור משתמשיה ועבור העסקים המפרסים אצלה
הפרסומות של טוויטר (Twitter) יהיו יעילות יותר אם החברה תדע בדיוק בני כמה אתם. לכן פצחה טוויטר במבצע איסוף נתונים והוסיפה בועות מונפשות לפרופיל כאשר מגיע יום ההולדת – היה ועדכנתם בחשבון הטוויטר שלכם את תאריך לידתכם.
נראה שההרשמה המינימליסטית לחשבון עומדת להשתנות; עד כה היה דרוש רק שם, שם משתמש, אימייל ומספר טלפון, מה שהקל מאוד את פתיחת החשבון, בייחוד במכשיר סלולרי. ואולם בלי לדעת מין, גיל, ונתונים דמוגרפיים אחרים, לעסקים יהיה קשה להתאים את הפרסומות לאנשים שאליהם הם רוצים להגיע.
בקרוב יוכלו המשתמשים לערוך את הפרופיל שלהם ולהוסיף את תאריך יום ההולדת, כאשר ניתנת להם האפשרות להחליט אם יום ההולדת שלהם יהיה חשוף לאחרים, וגם להזין רק את התאריך והחודש, בלי "לגלות" את הגיל. סביר להניח שבקרוב נתחיל לקבל ברכות מאנשי הקשר שלנו בטוויטר.
נראה שטוויטר למדה את השיעור של פייסבוק (Facebook) משנת 2010, כאשר אז ערכה הרשת החברתית את אחד השינויים החשובים שלה שהאיץ את מנוע התאמת המודעות למשתמשים, ובהתאמה גם את התוצאה הכספית. השינוי היה העברה של המידע הביוגרפי לראש הפרופיל, במקום שכולם יכולים לראותו, מה שגרם למשתמשים להשלים את הפרטים.
תגובות
(0)