פרודוור השלימה פרויקט ליישום מערכות Dynamics בנוטל ויז'ן
היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים ● מדובר בפרויקט הראשון בו היישום כולו הועבר והתבצע בחו"ל
פרודוור ישראל, מקבוצת פרודוור העולמית, המתמחה ביישום פתרונות Microsoft Dynamics, השלימה פרויקט יישום משולב Dynamics NAV 2013 ומערכת 2013 Dynamics CRM בנוטל ויז'ן, המתמחה בייצור ציוד רפואי וביו-טק. שתי המערכות שהוטמעו ישמשו את החברה באופן אינטגרטיבי בתהליכים הלוגיסטיים והפיננסיים. היקף הפרויקט, שהחל בשלהי 2014 והסתיים לא מכבר, מוערך במאות אלפי שקלים.
באחרונה פיתחה נוטל ויז'ן מכשור חדשני בתחום אבחון וניטור נסיגה ביכולות הראייה. המכשור אושר לאחרונה על ידי ה-FDA האמריקני, מה שגרם לעלייה בצפי גידול הלקוחות והמכירות בסניפי החברה בישראל ובארצות הברית. הדבר הצריך התאמה מחודשת של מערך ההפצה ושירות הלקוחות המשרת לקוחות פרטיים, מרפאות, רופאים ומרכזי מחקר. על כן הוחלט בנוטל ויז'ן לשדרג את מערכות ה-CRM ל-Dynamics CRM 2013 לצד הטמעה אינטגרטיבית של מערכת ה-NAV 2013, כאשר שתי המערכות מתארחות בענן הפרטי של החברה. הפרויקט, בו השתתפו מספר חטיבות בפרודוור, בהן חטיבת פיתוח מפרודוור צ'כיה, הוא למעשה הפרויקט הראשון בו היישום כולו מועבר ל-Offshore ומתבצע בחו"ל.
מערכת ה-2013 Dynamics CRM תשמש את מערך שירות הלקוחות של החברה. המערכת מתממשקת למערכות חיצוניות נוספות וכוללת חיבור ישיר למערכת סליקת אשראי. הממשק העיקרי ישמש את מערכת ה-FHOL, המשמשת לניתוח תגובות המטופל וזיהוי מוקדם של בעיה במידה וקיימת. מדובר בפורטל בו יכולים המטופלים והרופאים המטפלים בהם לבצע מעקב טיפולים, תורים, ועוד. אל מול מערכת זו פותחו ממשקים דו כיווניים המשלבים בין המטופלים, מרפאות, רופאים, התראות רפואיות שונות, ועוד.
מערכת ה-Dynamics NAV 2013 מנהלת את הנושאים הלוגיסטיים והפיננסיים באופן מלא וכוללת לוקליזציות ישראלית ואמריקאית לדיווחים שוטפים לרשויות בשתי המדינות.
"אחד האתגרים המרכזיים של הפרויקט היה יצירת אינטגרציה מלאה בין מערכות ה-CRM ל-NAV, כאשר תכולת ואופי הפעילות של נוטל ויז'ן דורשות נקודות ממשק רבות", אמר משה שוורץ, דירקטור ומנהל הפרויקט מטעם פרודוור ישראל. "ניהול הפרויקט דרש אינטגרציה לא רק בין מערכות אלא בין אנשים וחטיבות וכן מול הלקוח. המפתח הינו ראיית End to End לכל תהליך עסקי מראשיתו ועד לסופו, הבנת התהליך המלא עד לפרטי פרטים בראייה של שתי המערכות במקביל וזאת בשיתוף פעולה מתמיד ומלא עם הלקוח".
תגובות
(0)