יום המכירות "המיוחד" של אמזון

החברה חגגה 20 שנה להיווסדה ביום מכירות מיוחד ללקוחות הפריים שלה - ובתמורה קיבלה תגובות כמו "מכירת חצר מחורבנת עם תקציב שיווק מטורף" ● אז מזל טוב, כן?

מכירת חצר. Amazon Prime Day

האם יום המכירות המיוחד של אמזון (Amazon), ה-Prime Day, היה מוצלח או לא? כנראה שתלוי את מי שואלים. החברה חגגה אתמול (ד') 20 שנה להיווסדה ביום מכירות מיוחד ללקוחות תוכנית הפריים שלה, תוך שהיא מקדמת את יום המכירות הזה במשך תקופה ארוכה למדי ומבטיחה הנחות גדולות לגבי עשרות אלפי פריטים מכל הסוגים וכל התחומים – מטאבלטים ועד שמן שיזוף, מטלוויזיות ועד מגני ברכיים.

אבל עוד במהלך היום התחילו להופיע בפייסבוק (Facebook) ובעיקר בטוויטר (Twitter) הודעות רבות שכתבו לקוחות שלא היו מרוצים מיום המכירות, לא מההנחות ולא מהמגוון המוצע. לצד התגית PrimeDay# שפתחה בטוויטר אמזון בעצמה כדי לקדם את המכירות, הוקמה גם תגית PrimeDayFail#, שריכזה לא מעט תגובות שבאמזון לא אהבו לקרוא. "מכירת חצר מחורבנת עם תקציב שיווק מטורף" הייתה אחת התגובות הללו.

באמזון, שלא כמנהגם, החליט להגיב עוד במהלך היום. "קצב ההזמנות בשיא וכבר עבר את זה של יום שישי השחור של 2014. חברי תוכנית הפריים כבר רכשו עשרות אלפי יחידות של Fire TV Stick, מעל 35 אלף ערכות שר הטבעות בבלו-ריי ומעל 4,000 מכשירי Echo", היו כמה מהמספרים שציטט בהצהרה רשמית גרג גרילי, סגן נשיא Amazon Prime, כדי להוכיח שמדובר ביום מכירות מוצלח.

עם זאת, מומחים ציינו שעל אף שקצב ההזמנות אכן היה גדול פי כמה מקצב ההזמנות ב'יום שישי השחור', הפעם מדובר ביום בו לאמזון לא היו מתחרים שנלחמים על לב הקהל בהצעות מיוחדות משלהם, וכן שהמספרים שכן פורסמו לא אומרים דבר על המכירות של שאר הפריטים שהוצעו על ידי החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים