סמסונג: דור שני לסדרת הטאבלטים Galaxy Tab S

שני המכשירים בסדרה מציעים יחס היבט בשונה מהמקובל בשוק הטאבלטים המבוסס על אנדרואיד, ולמרות שלא פורסם מחיר רשמי עדיין, הם יהיו זמינים בחודש הבא למכירה

הדור הבא. Galaxy Tab S. סמסונג

סמסונג (Samsung) הכריזה על הדור השני של סדרת טאבלטי ה-Galaxy Tab S שלה. שני המכשירים בסדרה מציעים יחס היבט של 4:3 בשונה מהמקובל בשוק הטאבלטים המבוסס על אנדרואיד. הם מגיעים עם מסכי 8 ו-9.7 אינץ' ולמעשה כמעט זהים לחלוטין במפרט שלהם, להוציא הסוללה. הם ישווקו בגרסאות עם WiFi בלבד או גם LTE.

גם סכימת העיצוב לא ממש השתנתה. המכשירים ישווקו עם גב פלסטיק, בצבע לבן או שחור, ומסגרת אלומיניום מסביב, ולמרות שלא פורסם מחיר רשמי עדיין, הם יהיו זמינים בחודש הבא למכירה.

המסכים הם בטכנולוגיית AMOLED ברזולוציה של 2,048×1,536 פיקסל, המערכת על שבב היא ה-Exynos 5433 תוצרת סמסונג עצמה, והם מכילים שמונה ליבות עיבוד. הם יגיעו עם 3 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, ו-32/64 ג'יגה-בייט נפח אחסון פנימי שניתן להרחבה בזכות חריץ לכרטיס microSD. ההיבט של המצלמות בינוני למדי, כמקובל בטאבלטים, עם 8 מגה-פיקסלים מאחור ו-2.1 מגה-פיקסלים מקדימה. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 5.0.2.

המכשירים הם בעובי של 5.6 מ"מ בלבד. הסוללה של גרסת ה-8 אינץ' היא בנפח עבודה של 4,000mAh ואילו גרסת ה-9.7 אינץ' תגיע עם סוללת 5,870mAh.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים