קבוצת סברס רוכשת את Innovi; היקף העסקה – מיליוני שקלים

"המודל העסקי של משרדי הפרסום נפטר מזמן והשוק דורש מהלכים מבוססי תוצאות", מסביר יובל אלוני, מייסד ומנכ"ל Innovi, העוסקת במתן שירותי שיווק מקוון לעסקים

יובל אלוני, מייסד ומנכ"ל Innovi

קבוצת סברס, בבעלות היזם גיל אוליאמפרל, רכשה את פעילות Innovi, העוסקת במתן שירותי שיווק וייעוץ אסטרטגי מקוון לעסקים. היקף העסקה מוערך במיליוני שקלים.

במסגרת המהלך תאוחד הפעילות הנרכשת עם אחת מחברות הבת בקבוצה, SEO Creative, המספקת שירותי קידום אתרים ופרסום באינטרנט.

עו"ד יגאל לפסקר, שליווה את העסקה, אמר כי "הרכישה מחזקת את קבוצת סברס ומסייעת לאחיזתה במגוון רחב של חברות וקהלים".

יצוין כי בנוסף לשיווק הדיגיטלי, עוסקת קבוצת סברס ביחסי ציבור, הפקה ואף חברה לייצוג אומנים כמו גורי אלפי, שלישיית מה קשור ואדיר מילר. לסברס לקוחות החל מחברות פרטיות ועד למשרדי ממשלה, רשויות מקומיות ותעשיות ביטחוניות.

יובל אלוני, מייסד ומנכ"ל  Innovi, ציין כי "בשוק הדיגיטל, סוכנויות מתמודדות מול משרדי הפרסום, על אף שברור כי המודל העסקי של משרדי הפרסום נפטר מזמן והשוק דורש מהלכים מבוססי תוצאות. עקב התלות של משרדי הפרסום בעמלות המדיה, לרוב אין להם יכולת להוציא קמפיינים רווחיים. חרף ההיצע הרב לכאורה, כיום יש מספר מצומצם של סוכנויות המסוגלות לתכנן מהלכי דיגיטל אסטרטגיים, לחשב עלויות מדויקות לרכישת לקוח וגם ליצור קמפיינים רווחיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים