לינקדאין: ההפסד הנקי זינק פי 72; ההכנסות עלו ב-33%
החברה סיימה את הרבעון השני עם הפסד של 67.5 מיליון דולר והכנסות בסך 712 מיליון ● הגידול בהפסד הוא תוצאה של עלייה מכוונת בהוצאות
לינקדאין (LinkedIn) סיימה את הרבעון השני של השנה עם תוצאות מעורבות: עלייה בולטת בהכנסות – אולם גם בהפסד הנקי.
מהתוצאות שפרסמה החברה עולה כי ההכנסות שלה זינקו ברבעון ב-33.31% ל-711.74 מיליון דולר, בעוד ההוצאות גדלו בשיעור ניכר יותר – 34.45% – ועמדו על 792.88 מיליון דולר. כתוצאה מכך, טיפס ההפסד הנקי שלה יותר מפי 72 ועמד על 67.5 מיליון דולר. ההפסד הנקי לבעלי המניות גדל פי 65.52 ל-67.75 מיליון.
יצוין כי הגידול בהוצאות הוא תוצר של מדיניות מכוונת, להעלאת התנועה באתר והפעילות של החברה.
עוד עולה מהדו"חות כי ההוצאות הגולמיות זינקו ב-43.53% ל-100.09 מיליון דולר, הרווח הגולמי הסתכם ב-611.65 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 85.94%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-53.88% ל-692.8 מיליון דולר והחברה עברה להפסד התפעולי של 81.15 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי של 14.12 מיליון ברבעון השני אשתקד.
ג'ף ווינר, מנכ"ל לינקדאין, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "חווינו ברבעון גידול מוצק בהכנסות בעקבות עלייה במספר המשתמשים, המשכנו להשקיע במפת הדרכים של החברה והוספנו לשלב את רכישת Lynda.com כחלק מהחברה".
תגובות
(0)