לאומי השיק אתר בלוגים של בכירי הבנק

גליה מאור, מנכ"ל הבנק, הייתה מהראשונים לפתוח את הערוץ החדש עם פוסט מפרי עטה, ואמרה, כי "אני גאה להיות מהראשונים בלאומי שפותחים את הערוץ החדש לדיאלוג שוטף עם לקוחותינו ועם שאר הגולשים המתעניינים. בחברה בנקאית שנחשבת לשמרנית וזהירה - זהו מהלך פורץ דרך" ● מלבד פוסטים של מאור, יכלול האתר החדש תוכן בנושאי פיננסים, אשראי, ניהול עו"ש וסקירות מאקרו-כלכליות

הבנק הדיגיטלי הטוב ביותר בישראל. בנק לאומי

בנק לאומי השיק את אתר לאומי בלוג – אתר בלוגים שיכיל פוסטים של בכירי הבנק ובהם של גליה מאור, מנכ"ל הבנק. מאור הייתה מהראשונים לפתוח את הערוץ החדש עם פוסט מפרי עטה, ואמרה, כי "אני גאה להיות מהראשונים בלאומי שפותחים את הערוץ החדש לדיאלוג שוטף עם לקוחותינו ועם שאר הגולשים המתעניינים. בחברה בנקאית שנחשבת לשמרנית וזהירה – זהו מהלך פורץ דרך". לצד מאור יכתבו באתר בכירים אחרים בבנק, ביניהם תמר יסעור, ראש מערך השיווק של הבנק, משה גנקין, ראש אגף רכש ונדל"ן האחראי גם על תחום איכות הסביבה, אלון שוורץ, אחראי חדשנות באגף בנקאות ישירה ואנליסטים, מנהלי סניפים ועוד.

האתר החדש יכלול תוכן בנושאי פיננסים, אשראי, ניהול עו"ש וסקירות מאקרו-כלכליות. שירותים אלה נועדו לאפשר לגולשים להתדיין ולשוחח עם אנשי הבנק, לשאול שאלות, להציע הערות והארות ולתרום לשיפור השירות שאותו הם מקבלים מלאומי. מבנק לאומי נמסר, כי "לאומי מתחייב לעדכן את הבלוג באופן שוטף בתכנים רלוונטיים ואקטואליים, להיות פתוח ולא להתחמק משאלות קשות ולהשיב לשאלות תוך 24 שעות מרגע הבקשה".

בנק לאומי שכר את שירותי חברת האינטרנט Refresh, בבעלותו ובניהולו של העיתונאי לשעבר אדם שוב, לצורך ליווי מהלך ההקמה והתפעול של לאומי בלוג, ולאומיטוויטר ולייעוץ בכניסת הבנק לעולם הרשתות החברתיות באינטרנט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים