המהפכה של סטיב ג'ובס – המיוזיקל!

האופרה של סנטה פה תעלה בשנת 2017 את אחת ההפקות, ככל הנראה, הכי מדוברות מזה שנים - חייו של סטיב ג'ובס, מייסד אפל, הולכים לתפוס פן מוזיקלי ● בין אם היא תירשם כהצלחה או כישלון, זאת לגמרי הולכת להיות הפתעת השנה

ועכשיו האופרה. סטיב ג'ובס

אם נרשה לעצמנו לחזות את העתיד לרגע, ככל הנראה שנת 2017 תיזכר בין היתר בזכות האופרה של סנטה פה. בית האופרה במדינת ניו-מכסיקו שבארצות הברית מרים לא מעט גבות עם הידיעה על היצירה "המהפכה של סטיב ג'ובס", שתציג את סיפור חייו של מייסד אפל (Apple), מאבקו במחלת הסרטן והאנשים בעברו, שהשפיעו עליו ועיצבו את דמותו.

דמותו של ג'ובס המנוח מככבת כבר בשני סרטים ובספר אוטוביוגרפי רב מכר, אבל האדרת הדמות תקבל עכשיו זווית נוספת ומוזיקלית.

באופרה תיארו את ג'ובס כ-"ממציא שפישט את אמצעי התקשורת עם מכשירים חדשניים ומדליקים, אבל שבאופן פרדוקסלי למד שמערכות יחסים מורכבות דורשות הרבה יותר מאשר כפתור אחד קטן". ג'ובס היה ידוע בפרפקציוניזם מחמיר ובמרדנות בחייו האישיים, כשייסד את אפל ואז פוטר, ואז חזר בחזרה והוביל את ה-iMac, ה-iPod וה-iPhone להצלה עולמית חסרת תקדים.

את המוזיקה לאופרה יכתוב מייסון בייטס, מוזיקאי הבית של התזמורת הסימפונית של שיקאגו, הידוע בסגנון שמערב מוזיקה קלאסית ואלקטרונית, ואת התמלילים יכתוב מארק קמפבל.

הסיפור של ג'ובס יסופר בקרוב בסרט נוסף, בשם "סטיב ג'ובס", שנכתב על ידי ארון סורקין, בבימויו של דני בויל ובכיכובו של מייקל פסבנדר בדמותו של ג'ובס. הפרמיירה שלו תתקיים בפסטיבל הסרטים בניו-יורק ב-3 באוקטובר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים