VMworld 2015 US – כנס הווירטואליזציה הענק ייפתח מחר בסן פרנסיסקו

הכנס השנתי של חברת הווירטואליזציה הגדולה בעולם יציע למבקריו 400 מושבים טכניים והרצאות בנושא החידושים האחרונים בעולמות הווירטואליזציה במרכזי הנתונים בתחומי האחסון, נטוורקינג, אבטחה, ניהול, ניידות עובדים ושירותי ענן היברידיים

VMware

מחר (ב') ייפתח בסן פרנסיסקו הכנס השנתי הענק VMworld 2015 US, שיפגיש מנהלים ומקבלי החלטות כמו גם מומחים טכנולוגיים, שיגיעו לכנס כדי לשמוע על החדשנות בנושא וירטואליזציה וטכנולוגיית הענן.

עולם ה-IT מצוי במעבר דרמטי לעידן הענן הנייד, המאפשר לצרוך שירותי IT לפי דרישה ברחבי הארגון ובענן ציבורי או פרטי, תוך הפיכתו לארגון מוגדר תוכנה, פישוט ה-IT ואספקת שירותים במהירות שבה העסקים נעשים היום. בעולם העסקים המהיר הזה, האתגר הגדול שבפניו עומדים הארגונים כיום הוא אספקת שירותים ברמה הגבוהה ביותר על פני פלטפורמות מרובות – ומבלי להחסיר כלום.

העידן החדש זקוק למודל חדש של IT, והדרך שבה ארגון יכול להישאר אג'ילי ולבנות מחויבות עם לקוחותיו עשויה לקבוע את דרכו להצלחה או כישלון.

הכנס השנתי של חברת הווירטואליזציה הגדולה בעולם יציע למבקריו 400 מושבים טכניים והרצאות בנושא החידושים האחרונים בעולמות הווירטואליזציה במרכזי הנתונים בתחומי האחסון, נטוורקינג, אבטחה, ניהול, ניידות עובדים ושירותי ענן היברידיים. בנוסף, 240 שותפים עסקיים של VMware יציגו בכנס פתרונות שונים.

המסר העיקרי של VMware בכנס, תחת הססמה "להיות מוכן לכל", הוא שעל הארגון ומנהליו להיות מוכן תמיד לקראת העולם חדש – מוכן לכל אפליקציה, לעבודה בענן, על כל סוג של מכשיר קצה – כדי לתת בידי עובדיו את הכלים לפתח, לפרוס או לצרוך כל סוג של יישום בצורה בטוחה ומאובטחת ולאפשר לו להיות חדשני כמו סטארט-אפ ולספק ביצועים של ארגון גדול. הארגונים כיום, על פי VMware, צריכים להיות מוכנים לשנות תהליכים עסקיים ותפעוליים ולהתאימם לניידות העסקית הנדרשת כיום כדי להצליח.

אנו נדווח לקוראינו מדי יום מן הכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים