וואווי השיקה את MateS – סמארטפון הדגל החדש שלה
כמו כמה סמארטפונים אחרים, הוא מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ', אלא שיש בו פיצ'רים שאין בהם ● ומה החידושים ב-Huwaei Watch?
אירוע ההשקה של וואווי (Huawei), שנערך במקביל לתערוכת IFA בברלין, התקיים באחד מאולמות האגרוף המפורסמים ביותר בגרמניה ובאירופה – המקס שמלינג האלה, שממוקם במה שהיה פעם החלק הקומוניסטי בבירת גרמניה. אין זו השנה הראשונה שוואווי עורכת את האירוע שם. ייתכן שהמסר של החברה, שמגיעה ממדינה שעדיין מגדירה את עצמה קומוניסטית, הוא הרצון שלה לאגרף את ענקיות הסלולר העולמיות ושאר החברות בענף בארצה.
הענקית הסינית הציגה במהלך האירוע שני מכשירים: הסמארטפון MateS וה-Huawei Watch.
הטלפון החכם החדש של וואווי מגיע עם מסך בגודל 5.5 אינץ', שמכיל בתוכו מספר פיצ'רים מעניינים, כולל כמה שאין ולא היו במכשירים אחרים.
ריצ'רד יו, מנכ"ל החברה, הסביר שהפילוסופיה שלה היא לבנות מכשיר שיתנהל בצורה מיוחדת בכל מה שקשור למסך המגע שלו, ו-וואווי אמנם חידשה עם ה-MateS.
הדבר המעניין ביותר בו הוא השימוש שהחברה מבקשת לעשות בפרקי האצבעות שלנו, ובדרך בה אנחנו משתמשים בהם בטלפון. מדובר בטכנולוגיית ה-Knuckle Sense 2.0, שמאפשרת, באמצעות תנועות של פרקי האצבעות על מסך המכשיר, לבצע פעולות שונות – למשל, כתיבת האות M תעביר את המכשיר להאזנה למוזיקה.
כמו כן, המכשיר כולל את טכנולוגיית Force Touch, שמאפשרת להפעיל לחץ ברמות שונות על המסך ועל ידי כך לבצע פעולות שונות, כגון הגדלת תמונה או הפעלת אפליקציה. בנוסף, בזכות טכנולוגיה זו, ה-MateS יכול לשמש גם כמשקל. במהלך ההדגמה הראו אנשי וואווי איך אפשר לשקול עליו תפוז – וניתן לדמיין שורה של סרטונים בהם נראים אנשים ששוקלים דברים מוזרים מאין כמותם.
תכונות נוספות הן הקלטת אודיו חכמה, בטריית 2,700mAh, מצלמת קדמית של 8 מגה-פיקסל ואחורית של 13 מגה-פיקסל, ומשקל מכשיר של 156 גרם.
השעון לא רק חכם
אחרי הטלפון החכם, הציגה וואווי את השעון החכם שלה – Huawei Watch, שעדיין לא ידוע מתי יהיה זמין בישראל. בחברה החליטו להתייחס לשעון כאל אביזר אופנתי ולכן בחרו בעיצוב עגול של שעון יד קלאסי, עם קוטר של 42 ס"מ ומסך של 1.4 אינץ'. הוא מגיע עם הגרסה האחרונה של Android Wear, מערכת ההפעלה של גוגל (Google) המיועדת למחשוב לביש, ויכול להסתנכרן עם מכשירי אנדרואיד ו-iOS כאחד.
אם נחזור לעניין האופנתי, נראה שבוואווי רוצים, ככל הנראה, להפריד בין איך ששעון יד של פעם נתפס לדרך בה נתפס השעון החכם, ונעזרים באופנה לצורך זה. כך, יכולים המשתמשים לבחור מסגרת בגוונים שונים – בין השאר שחור, ורוד וזהב – ועיצובים שונים ללוח המחוגים. הקסטומיזציה ממשיכה אל רצועת השעון – אותה אפשר יהיה לקבל בעור שחור או חום, שרשרת חוליות פדה וציפוי שחור, בין השאר. וואווי לקחה את העניין צעד רחוק עוד יותר והזמינה צלם אופנה מפורסם, מריו טוסטינו, כדי לצלם את הקמפיין הפרסומי של המוצר.
תגובות
(0)