סמסונג תאפשר טלפונים עם 6 ג'יגה-בייט זיכרון RAM

שיפור בתהליך הייצור מאפשר כעת לחברה לייצר זיכרונות LPDDR4, שצריכת הכוח שלהם נמוכה ב-40% לעומת זיכרונות ה-LPDDR3, מה שאומר שאם עד עכשיו הייתה יכולה להציע זיכרונות של 2 או 4 ג'יגה-בייט - כעת אפשר יותר!

מתניעה קדימה. סמסונג

סמסונג (Samsung), לגביה נוטים לפעמים לשכוח שהיא לא רק יצרנית טלפונים וטאבלטים, אלא גם יצרנית זיכרונות מובילה, הודיעה על פריצת דרך חדשה שתאפשר לה בעתיד הלא רחוק להציע זיכרונות RAM לטלפונים ולטאבלטים בנפח של 6 ג'יגה-בייט. כיום הנפח הגדול ביותר שמוצע למכשירים אלו, ורק עבור חלק קטן מהם, הוא 4 ג'יגה-בייט.

שיפור בתהליך הייצור מאפשר כעת לחברה לייצר זיכרונות LPDDR4, שצריכת הכוח שלהם נמוכה ב-40% לעומת זיכרונות ה-LPDDR3, בנפח של 12 ג'יגה-ביט שגדול ב-50% לעומת הנפח של הזיכרונות שהיא התחילה לייצר בייצור המוני בדצמבר 2014.

שילוב של שניים או ארבעה לוחות זיכרון כאלה יוצר את יחידות הזיכרון בהם משתמשים המכשירים. כך שאם בייצור של 8 ג'יגה-ביט הייתה יכולה סמסונג להציע זיכרונות של 2 או 4 ג'יגה-בייט, כעת היא תוכל להציע כאמור עד 6 ג'יגה-בייט.

סמסונג לא הודיעה מתי הזיכרונות החדשים יגיעו לפס הייצור, וכן לא הודיעה האם היא מתכוונת כבר מתחילת הדרך להציע אותם ליצרניות מכשירים אחרות. אבל היא כן מסרה שמכיוון שמדובר באותו תהליך ייצור בליטוגרפיה של 20 ננו-מטר, לא יהיה צורך בשינוי משמעותי בתכנון של מכשירים שמשתמשים/מיועדים להשתמש בזיכרונות ה-LPDDR4 הנוכחיים שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים