מיליונים מתושבי צ'ילה קיבלו התראות על רעידת האדמה עם טכנולוגית eVigilo הישראלית

החברה פיתחה מערכות התרעה למדינות שונות ברחבי העולם, כאשר היא כוללת הפצת הודעות בזמן חירום דרך תחנות רדיו, ערוצי טלוויזיה, טלפונים סלולריים, סירנות, וכן באפליקציות ייעודיות ובאתרי האינטרנט במדינה

מצילים את העולם. eVigilo

מיליונים מתושבי צ'ילה קיבלו התראות על רעידת האדמה שפקדה אותם הלילה, עם טכנולוגית eVigilo הישראלית.

רעידת האדמה, בעוצמה של 8.3 בסולם ריכטר, אירעה הלילה באוקיינוס השקט, כ-54 קילומטרים ממערב לעיר אייאפל שבצ'ילה. בעקבותיה היכו גלי צונאמי בחופים שונים במדינה.

eVigilo הישראלית פיתחה מערכות התרעה למדינות שונות ברחבי העולם, כולל צ'ילה – שם מותקנת הטכנולוגיה משנת 2011. על בסיסה קיבלו מיליוני אנשים באזור החופים בצ'ילה התרעות מוקדמות על מצב החירום והתפנו מבתיהם.

המערכת של חברת הסטארט-אפ הישראלית כוללת הפצת הודעות בזמן חירום דרך תחנות רדיו, ערוצי טלוויזיה, טלפונים סלולריים, סירנות, וכן באפליקציות ייעודיות ובאתרי האינטרנט במדינה. המערכת מבוססת מקום – וכך תושבי האזורים הקרובים לחופי הים, קיבלו את ההתרעות המוקדמות ונקטו בצעדי החירום כפי שהדריכו הרשויות באמצעות ההודעות בכל ערוצי ההפצה.

המכרז של משרד התקשורת הצי'ליאני שבו זכתה החברה הישראלית נערך בפברואר 2010 בעקבות רעידת אדמה קטלנית וצונאמי שגבו את חייהם של יותר מ-400 איש. שנה לאחר מכן הותקנו המערכות הישראליות ברחבי המדינה.

בארץ, פיקוד העורף מסתייע בחברה על מנת לפתח את מערכת ההתרעות הלאומית של מדינת ישראל, "מסר לאומי", הכוללת הפצת הודעות דרך רדיו, טלוויזיה, טלפונים סלולריים, סירנות ואינטרנט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דליה שוורץ

    תרגמו לאנגלית! זאת כתבה חשובה שנוכל לשתף עם חברינו דוברי האנגלית!!! טוב להסברה הישראלית

אירועים קרובים