בתוך ארבע שנים: 100 אלף תקיפות סייבר נגד קוריאה הדרומית

לפי דו"ח שפורסם במדינה, מ-2011 ועד יוני האחרון נעשו 114,035 התקפות נגד משרדי ממשלה וארגונים לאומיים ● מספר הניסיונות גבוה אף יותר ● לא נמסר איזה מידע דלף ומהי מידת הנזק

מחשב שכדאי לתוקפים לחשוב פעמיים האם לתקוף אותו. אילוסטרציה: BigStock

יותר מ-100 אלף תקיפות סייבר בוצעו בארבע השנים האחרונות נגד ארגונים ממשלתיים בקוריאה הדרומית – כך עולה מדו"ח הסוכנות הלאומית למחשוב ומידע שהתפרסם בסוף השבוע במדינה האסייאתית וראה אור היום (ב') באתר ZDnet. אלפים רבים מאותן תקיפות כוונו נגד משרדי הממשלה.

לפי הדו"ח, החל מ-2011 ועד יוני האחרון נעשו 114,035 תקיפות סייבר נגד ארגונים ממשלתיים. בין היתר, 8,663 תקיפות כוונו נגד משרד החוץ; 5,735 נגד משרד הסחר, התעשייה והאנרגיה; 5,224 נגד משרד הפנים; 3,093 נגד משרד הבריאות; ו-2,988 נגד המשטרה.

ממשלת קוריאה הדרומית לא פרסמה מהי מידת הנזק ואיזה סוג מידע דלף. הנתונים אינם כוללים את מספר התקיפות שכוונו נגד משרד ההגנה או שירות המודיעין, וכן את מספר התקיפות שזוהו ונוטרלו. לפיכך, ייתכן כי מספר התקיפות גבוה אף הרבה יותר.

"אם מידע סודי של מדינה דולף החוצה, ההשלכות של הדבר הן עצומות ויכול להיות שאירעו יותר ממאה אלף מקרי פריצה למתקנים ממשלתיים", אמר אחד מחברי הוועדה הלאומית למינהל ציבורי וביטחון. "אנחנו חייבים לעשות יותר כדי לעצור את המספר ההולך וגדל של התקיפות, כמו גם את הגידול בסוגי התקיפות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים