מה צפוי בכנס האירופי של VMware?

גם הפעם צפוי הכנס להיות אירוע ה-IT הגדול באירופה, עם יותר מ-9,000 משתתפים, בהם 250 מישראל ● מה נושא הכנס השנה ואילו חידושים עתידים להיכלל בו? פלי הנמר סוקר

08/10/2015 15:42
הנה זה בא: VMworld 2015 בברצלונה

לאחר הכנס העולמי שנערך בסוף אוגוסט בסן פרנסיסקו, בהשתתפות יותר מ-25 אלף מקצועני IT, ייפתח בשבוע הבא האירוע האירופי השנתי של VMware. הגרסה האירופית של 2015 VMworld, שתתקיים בברצלונה, צפויה גם השנה להיות כנס ה-IT הגדול ביותר ביבשצת. הפעם צפויים להגיע אליו יותר מ-9,000 מבקרים.

המשלחת הישראלית תכלול השנה יותר מ-250 לקוחות ושותפים עסקיים של VMware. יובילו אותה שמוליק ענתבי, דירקטור לאזור MEDI ב-VMware; נתי אמסטרדם, מנכ"ל VMware ישראל; אופיר זמיר, מנהל פריסייל אזורי; אפרת בן הרוש, מנהלת שותפים בישראל; שחר בוברובסקי, ארכיטקט בכיר תקשורת ואבטחת מידע לאזור EMEA; אילן ינובסקי, אסטרטג פתרונות עסקיים אזורי; גיל באומל, מנהל מכירות EUC אזורי; וקרני מהרש"ק, מנהלת שיווק אזורית.

נושא הכנס השנה הוא "להיות מוכן לכל" (Ready for any). ב-VMware אומרים שבעולם העסקי הנזיל של ימינו, האתגר העומד בפני ארגונים הוא לדעת לנצל הזדמנויות ולהתמודד עם סוגים שונים של סיכונים. דוברים מרכזיים בכנס יעסקו ביכולת של ארגוני IT להתפתח ולחדש מהר יותר, להגביר את מעורבותם בכל הנוגע ללקוחות שלהם ולהסמיך את העובדים שלהם בצורה טובה יותר. זאת, לצד שמירה על הנתונים, המותג והמוניטין שלהם.

הכנס יכלול מאות מפגשים, הרצאות והדגמות בתחומים החמים בעולם המחשוב הארגוני, כגון וירטואליזציה, אבטחה, סייבר ו-SDDS (דטה סנטר מוגדר תוכנה). שותפי ולקוחות VMware יסבירו במהלכו כיצד הפתרונות של החברה עוזרים להם לממש את הפוטנציאל העסקי שלהם. בנוסף, גם השנה, ישתתפו באירוע מומחים מובילים בתחומי הווירטואליזציה והניידות העסקית.

VMware מדגישה בכנס את החדשנות וממשיכה להוכיח שהיא פועלת כדי לאתגר את הסטטוס קוו, כפי שהמנכ"ל שלה, פט גלסינגר, הכריז בכנס בסן פרנסיסקו.

בהמשך להכרזות ולמגמות שהוכרזו בכנס בארצות הברית, יוקדש ב-VMworld 2015 בברצלונה מקום נרחב לפתרונות החברה כמו EVO SDDC ,vSphere, פתרון האבטחה והסייבר NSX ופרויקט A2. שירות זה משלב בין מערכת AirWatch של VMware ל-Windows 10 ומאפשר להיכנס מכל מקום לשולחן העבודה הארגוני.

פלי הנמר ידווח לאנשים ומחשבים ישירות מהכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים