יאהו!: זינוק ברווח הנקי ברבעון השלישי

החברה סיימה את הרבעון השלישי עם רווח של קרוב לשבעה מיליארד דולר וירידה של 6% בהכנסות ● מריסה מאייר, מנכ"לית החברה, מבטיחה לשנה הבאה "פחות מוצרים, אך באיכות טובה יותר"

רוצה שנעבוד כמו חמורים. מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו

יאהו! (!Yahoo) סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם זינוק ברווח הנקי, על אף שנרשמה ירידה בהכנסות. הסיבות לכך הן הקיטון הגדול יותר בהוצאות והכנסה חד פעמית של 10.31 מיליארד דולר.

מהדו"חות עולה כי הרווח הנקי הרבעוני של החברה קפץ פי 86.73 ל-6.78 מיליארד דולר והרווח לבעלי המניות – פי 88.28 ל-6.77 מיליארד. המנייה זינקה פי 83.75 ל-6.7 דולר.

ההכנסות, לעומת זאת, ירדו ב-6.33% ל-1.15 מיליארד דולר, אלא שההוצאות רשמו ירידה ניכרת יותר – של 15.7% – והסתכמו ב-1.11 מיליארד.

בסעיפים הגולמיים, ההוצאות צנחו ב-34.07% ל-346.83 מיליון דולר, הרווח גדל ב-14.53% ל-801.31 מיליון והרווח השולי עמד על 69.79%. ההוצאות התפעוליות ירדו ב-3.41% ל-759.13 מיליון דולר והחברה עברה מהפסד תפעולי של 86.31 מיליון דולר לרווח של 42.17 מיליון.

לצד התוצאות הרבעוניות פרסמה יאהו! את הנתונים לגבי תשעת החודשים הראשונים של השנה. ההוצאות הכלליות קטנו בתקופה זו ב-16.84% ל-3.25 מיליארד דולר, בעוד שההכנסות רשמו ירידה קטנה יותר – של 8.93% – ל-3.37 מיליארד. עקב כך השתפרה הרווחיות של החברה בתקופה זו: הרווח הנקי זינק פי 89.75 ל-7.36 מיליארד דולר (גם כאן השפיעה ההכנסה החד פעמית) ויאהו! עברה מהפסד תפעולי של 218.48 מיליון דולר לרווח של 10.79 מיליון.

מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו!, אמרה לאחר פרסום התוצאות כי "הביצועים של החברה ברבעון השלישי של השנה היו בהתאם לציפיות. אנחנו מתקדמים בשינויים האסטרטגיים וב-2016 נתמקד בפחות מוצרים, אולם באיכות גבוהה יותר, על מנת לשפר הן את ההכנסות והן את הרווחיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים