שבוע אורקל 2015: אירוע ה-IT הגדול יוצא לדרך

קבלו הצצה לעולמם של הגיקים ואנשי התוכנה בקהילת ההיי-טק ● האירוע מתרחש על רקע הצורך הדחוף בישראל באנשי תוכנה וטכנולוגיה

מי לא בא? שבוע אורקל 2015

בין התאריכים 15-19 בנובמבר, יגיעו למלון דניאל בהרצליה אלפי משתתפים הצפויים לקחת חלק בשבוע אורקל 2015, האירוע המרכזי והחשוב ביותר של קהילת ה-IT וההיי-טק בישראל, אשר מושך אליו אנשים במגוון מקצועות התוכנה, בהם: מפתחים, תוכניתנים, ראשי צוותים, מנהלי מערכות מידע, מנהלי מאגרי נתונים ועוד. הכנס, שיחגוג הפעם 22 שנים להיווסדו, הינו פרי שותפות ארוכת שנים בין אורקל (Oracle) ישראל לג'ון ברייס הדרכה.

מי אמר שלהיות איש תוכנה זה לא cool?

אורקל, כענקית מחשוב ארגוני בעולם, וג'ון ברייס, חברת ההדרכה הגדולה והמובילה, מטפחות באמצעות הכנס ולאורך כל השנה, את מעמדו של איש ה-IT, ומכירות בחשיבותו הרבה לתעשיית ההיי-טק המקומית והעולמית.

הכנס השנה מתקיים על רקע ביקוש הולך וגובר לאנשי תוכנה וטכנולוגיה בישראל, ועל רקע מאמצים לאומיים להגדיל את מספר אנשי ההיי-טק העתידיים, החל בהגדלת המספר המדאיג של תלמידים, ובעיקר תלמידות, המסיימים כיום חמש יחידות מתמטיקה.

בתוך כך, החליטו השנה מארגני הכנס להפתיע, ולצד הרצינות המקצועית של עולם המחשוב הארגוני, יצרו בשיתוף עם "שרוטונים" סרטון החושף את עולמם של הגיקים, אנשי התוכנה, מזווית משעשעת ושונה. הסרטון מתאר זוג בו האישה עובדת בהיי-טק, והגבר מחוץ לעולם התוכנה, ועל רקע זה נוצרים ביניהם שיבושים משעשעים, כאשר הדמות המגניבה היא האישה, התוכניתנית.

שבוע אורקל השנה מותאם לשינויים המשמעותיים המתרחשים בעולם ההיי-טק בשנים האחרונות, ובאורקל בפרט. המציאות החדשה משנה את דרך החשיבה המסורתית בכל הקשור לשיטות הטיפול במידע, אחסונו והגשתו למגוון אינסופי של סוגי צרכנים. קהילת ה-IT וההיי-טק בסביבת אורקל נחשפת לעידן חדש של אפליקציות ושירותי אורקל בענן, פתרונות בעולם ה-Big Data, פיתוח דינאמי ורוחבי, תמיכה בלקוחות, Web,  Mobile, והאינטרנט של הדברים.

שבוע אורקל הינו הזדמנות פז לשמוע וללמוד מפי טובי המומחים והמרצים הבכירים בשוק הישראלי כל מה שחשוב למנהלים ואנשי מקצוע בתחום ה-IT ובתחום העסקי.

המשתתפים בשבוע אורקל ייהנו ממגוון רחב של עשרות סמינרים מקצועיים, חדשים ומרתקים, סדנאות העשרה, פינוקים, וחוויית Networking ייחודית. לראשונה השנה, כלולים גם יומיים של סדנאות לאחר אירוע (After Event Workshops)  שיתקיימו בבית ג'ון ברייס בתל אביב. הסדנאות יאפשרו למשתתפים לגעת בטכנולוגיה ולהתנסות ביכולות מתקדמות וחדשניות כגון: Java 8 Streams, full stack development  ועוד.

לפרטים והרשמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים