אובמה פתח חשבון פייסבוק פרטי: "סוף סוף יש לי עמוד משלי"

נשיא ארצות הברית הצטרף לרשת החברתית הגדולה בעולם, פרסם סרטון המציג אותו צועד בחצר בבית הלבן - וזכה לכמעט מיליון לייקים בתוך יום ● השאלה היא אם הבנות, מילה ונטשה, יאשרו את בקשת החברות שלו

11/11/2015 17:46
אכן Public Figure. עמוד הפייסבוק של ברק אובמה

נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, הצטרף בשעה טובה לרשת החברתית הגדולה בעולם – פייסבוק (Facebook). "שלום, פייסבוק, סוף סוף יש לי עמוד משלי", פתח את הפוסט הראשון שלו בחשבון הפרטי, שבו הוא הגדיר את עצמו "אבא, בעל והנשיא ה-44 של ארצות הברית". ביום הראשון לפעולתו זכה החשבון לכמעט מיליון לייקים, ונכון לכתיבת שורות אלה עומד המספר על 1,000,694.

בפוסט שהעלה ציין אובמה כי הוא מקווה לנצל את הבמה החדשה לטובת הציבור האמריקני, אך לא שכח את חוש ההומור שלו. "אני מקווה שנוכל לנהל כאן שיחות אמיתיות על הנושאים החשובים ביותר על סדר היום של המדינה שלנו – מקום שבו תוכלו לשמוע ישירות ממני, ולשתף את המחשבות והסיפורים שלכם (אתם יכולים לצפות גם לדברים רק בשביל הכיף)", כתב.

בהמשך הוא הדגיש את אחד הנושאים החשובים באג'נדה שלו – שינוי האקלים – וביקש לרתום את הרשת החברתית למלאכת ההסברה בנושא. "אני מקווה שתצטרפו אליי, תדברו על שינוי האקלים ותחנכו את החברים שלכם למה הנושא הזה חשוב. בעידן שבו כמעט שלושה מכל ארבעה מבוגרים משתמשים בפייסבוק, זה נראה כמו מקום נהדר לעשות זאת".

נשיא ארצות הברית צירף לפוסט סרטון שבו הוא נראה מטייל בחצר האחורית של הבית הלבן. כוורת אנשי הניו-מדיה שלו השתמשו בתכונה מעניינת בפייסבוק, שמאפשרת להציג את האירועים החשובים בביוגרפיה שלו בטיים ליין נוח למעקב. כך, למשל, תוכלו למצוא תמונה מחתונתו עם מישל ב-1992 ואת טקס השבעתו לנשיא ב-2009.

אובמה מצטרף לפייסבוק אחרי שבע שנים בתפקיד. בחודש מאי האחרון הוא פתח חשבון טוויטר (Twitter) פרטי ושבר שיא גינס, לאחר שזכה למיליון עוקבים בתוך כמה שעות. עכשיו רק נותר לדעת אם הבנות, מליה ונטשה, יתעלמו מבקשת החברות שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים