LG השיקה בישראל את הסמארטפון הראשון בסדרת ה-V

על פי החברה, ה-V10 הוא אחד הטלפונים החכמים היחידים בשוק שעבר מבחני ריסוק ונפילה "חריגים" ● הוא מגיע עם מסך ראשי בגודל של 5.7 אינץ' ומסך משני שעובד באופן עצמאי

מצלמת הווידיאו הידנית של LG

LG השיקה היום (ג') בישראל את V10 – סמארטפון ראשון בסדרת ה-V. לדברי החברה, זהו אחד הסמארטפונים הבודדים בשוק שעברו בהצלחה מבחני ריסוק ונפילה חריגים. עוד נמסר כי המכשיר עומד בתקן העמידות של הצבא האמריקני ובכל יכולות מולטימדיה ייעודייות.

ה-V10 עוצב עם מסגרת מפלדת אל חלד, ובחלק האחורי והתחתון של התצוגה שולבה שכבה גמישה ורכה, שעמידה לחתכים ושריטות להגנה על המכשיר.

על המסך הראשי, שגודלו 5.7 אינץ' ואיכותו QHD IPS Quantum Display, מוצג מסך משני כתצוגה מוטמעת. המסך המשני עובד באופן עצמאי ואינו חלק מהמסך הראשי, והוא בעל יכולת פעילות רציפה – "Always on". ב-LG טוענים כי כך מושגת יעילות מירבית מבלי לפגוע בחיי הסוללה של המכשיר.

ה-V10 של LG

ה-V10 של LG

יצוין כי המכשיר מאפשר להגדיר שהמסך המשני יציג את מזג האוויר, השעה, התאריך ומצב הסוללה, וכן שיציג ארבעה יישומים קבועים – מצלמה, פנס, רשת ומצב צליל – כשהתצוגה הראשית כבויה. כשהיא דלוקה, המסך המשני יכול לשמש להצגת קיצורי דרך של האפליקציות המועדפות או לתפעול מהיר של אנשי קשר מועדפים. בזמן שהמשתמש נהנה מסרט או משחק במכשיר, המסך המשני יתריע על הודעות ושיחות נכנסות מבלי להפריע לתוכן המתנגן.

המכשיר נושא שתי מצלמות קדמיות בנות 5 מגה-פיקסל כל אחת עם שתי עדשות נפרדות, המאפשרות צילום סלפי סטנדרטי בזווית של 80 מעלות או צילום סלפי פנורמי בזווית של 120 מעלות. תכונת צילום ה-Multi-view מאפשרת לכידת זוויות שונות בעזרת שימוש בשלוש המצלמות של המכשיר בו זמנית.

המצלמה האחורית היא בת 16 מגה-פיקסל ומגיעה עם אפשרות שליטה ידנית במשתני הצילום במצב צילום וידיאו, כמו מהירות התריס, מספר פריימים לשנייה, ISO, איזון לבן ופוקוס בעת ההקלטה. בנוסף, המכשיר כולל בתוכו תכונות ייחודיות הקשורות לצילום ולעריכה, כמו שילוב של סרטוני וידיאו לסרט אחד, עריכת הסרטונים והתאמת רגישות המיקרופונים.

ה-V10 מציע בנוסף סאונד באיכות 32 ביט. הוא מזהה באופן אוטומטי התקנים מחוברים ומספק אפשרויות שליטת בסאונד, שיכולות להיות מותאמות אישית. בנוסף, שולבה במכשיר טכנולוגיה מגבירת קליטה לשיפור איכות השיחה.

המעבד של הסמארטפון החדש הוא SnapDragon 808 מבית קוואלקום (Qualcomm). כמו כן, הוא בעל זיכרון RAM של 4 ג'יגה-בייט ופועל על אנדרואיד 5.1.1 (Lollipop). הוא מוצע עם זיכרון אחסון פנימי מובנה של 32 או 64 ג'יגה-בייט, עם אפשרות להרחבת זיכרון עד 2 טרה-בייט, והסוללה שלו היא בת 3,000 מילי-אמפר.

פתיחת נעילה והדלקת תצוגה בו זמנית

עוד מצויד המכשיר בחיישן טביעת אצבע המאפשר פתיחת נעילה והדלקת התצוגה בו זמנית. החיישן עובד גם עם טכנולוגית ה-Android Pay, על מנת לאפשר רכישת מוצרים באמצעותו.

ה-V10 ישווק בישראל החל מה-22 בחודש אצל כל מפעילות הסלולר ורשתות השיווק הנבחרות, בשחור ובלבן. המכשיר מוצע גם בכחול כהה, טורקיז ו-ורדרד, אולם הם לא יוצעו בארץ. המחיר הסופי לצרכן ייקבע על ידי המפעילות הסלולריות ורשתות השיווק, ויחל מ-3,400 שקלים.

זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל, אמר כי "ה-V10 מהווה פתרון מולטימדיה מושלם והוא מצויד בשלוש מצלמות – אחת עוצמתית אחורית ושתי מצלמות קדמיות לצילום סלפי רגיל או פנורמי, מה שמייתר את הצורך במקל סלפי. הוא מגיע עם מסגרת מתכת מהודרת והוא היחיד בעולם שמצויד ביכולות צילום וידיאו ידני, המאפשר לכל חובב צילום לערוך ולשלוט בצילום עצמו ובפרמטרים השונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים