חילופים בצמרת סמסונג – על רקע האכזבה מה-Galaxy S6

התוצאות המאכזבות של מכשיר הדגל הביאו את החברה להעביר מתפקידו את ג'יי קיי שין, נשיא חטיבת המובייל שלה בשש השנים האחרונות ● יון בו-קן יפנה את מקומו כמנהל חטיבת הטלוויזיה והמכשירים ● עם זאת, השניים יישארו בסמסונג

ג'יי קיי שין, עד עכשיו נשיא ומעכשיו ראש חטיבת המובייל של סמסונג. צילום: אתר החברה

שינויים בצמרת סמסונג (Samsung): החברה מחליפה את ג'יי קיי שין, נשיא חטיבת המובייל שלה בשש השנים האחרונות, וממנה במקומו את דונגג'ין קו. עם זאת, שין יישאר ראש חטיבת המובייל, ויתמקד באסטרטגיה ארוכת טווח ובפיתוח עסקי צמיחה חדשים. מדובר בשינוי ההנהלה המשמעותי ביותר שנעשה תחת הנהגתו של המנכ"ל הנוכחי, ג'יי לי.

אנליסטים ציינו כי "ברור ששין סיפק ביצועים ראויים לציון בעבר, אבל לאור התוצאות המאכזבות של ה-Galaxy S6, דרושה מנהיגות חדשה".

בשנות ניהולו של שין הצליחה סמסונג להפוך ליצרנית הסלולר הגדולה בעולם, אך בשנה האחרונה היא חווה תחרות קשה הן מצד אפל (Apple) הוותיקה והן מול יצרניות ענק נוספות שתופסות נתחי שוק, כמו וואווי (Huwaei). בתוצאות האחרונות של החברה היא הציגה ירידה גדולה במכירות ובהכנסות, וגם המכשיר החדש שלה, ה-S6, לא זכה להצלחה שציפו לה.

בשנים האחרונות מילא קו את תפקיד ראש חטיבת המחקר והפיתוח של חטיבת המובייל. בין היתר, היה לו תפקיד חשוב בעיצוב מכשירי פרימיום, כמו ה-S6 וה-Note 5.

סמסונג ציינה בהודעה השנתית שלה שינוי נוסף בהנהלה הבכירה: יון בו-קן יעבור למה שכונה "תפקיד אסטרטגי יותר" ויפנה את תפקידו כמנהל חטיבת הטלוויזיה והמכשירים. החברה עדיין לא הודיעה מי יחליף אותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים