כשראש העיר נתפס עם הפורנו בחוץ

פליטת מקלדת אולטרה מביכה גרמה לתומס קופל, ראש עיר בגרמניה, לחשוף בפומבי את מה שמרבית האנשים, ובמיוחד נבחרי ציבור, מעדיפים לרוב לשמור בחדרי חדרים - העדפות הפורנו שלו

סודות נועדו להתגלות. אילוסטרציה: BigStock

תומס קופל, המכהן כראש העיר של עיירה גרמנית, לא בדק איזה כרטיסיות היו פתוחות בדפדפן שבו השתמש כשתפס תמונת-מסך של דף ויקיפדיה ופרסם אותה בפייסבוק (Facebook). אלא שאחרי הפרסום התברר שמדובר על צילום-מסך מעורר מבוכה במיוחד, כי ראש העיר תיעד בו בטעות גם את כותרות הלשוניות הנוספות שהיו פתוחות בדפדפן, ושכללו דפים המכילים פורנוגרפית סאדו-מאזו. לא פחות.

הכל החל כשקופל היה מעורב בדיון בדף קהילת פייסבוק של תושבי קוויקבורן, ובמהלכו פרסם צילום-מסך על-מנת לתמוך בנקודה שהעלה בנוגע למפלגה הפוליטית הגרמנית הימנית Alternative for Germany. אלא שראש העיר לא שם-לב כי בתמונה נכללו כרטיסיות עמודים אחרים שבהם גלש, ושלהם כותרות שלא משתמעות לשתי פנים: "סרטי פורנו של ענישה", "קטעי וידיאו פורנו BDSM" ו"שרמוטה גרמנית נענשת".

"מחקר פתוח" עקב שיחה בתור למעלית-סקי

מאוחר יותר מחק קופל את התמונה, אבל הודה שביקר באתרי פורנו, כפי שניכר מצילום המסך המפליל. "כן, ביקרתי באתרים המדוברים", כתב ראש העיר למשתמש ששיתף בפייסבוק את המאמר שהתפרסם על התקרית ב-Bild. "התגובות, שהיו ידידותיות בעיקרן, הסיטו את הדיון מהנושא העיקרי, לכן מחקתי את צילום המסך".

קופל טוען שרק הסתכל על פורנוגרפיה בהלך-רוח של מחקר פתוח, לאחר ששמע שני גברים משוחחים על חומר שכזה בזמן ההמתנה למעלית-סקי בדרום טירול, שם הוא נמצא כעת בחופשה. "לא הייתי מעודכן כל כך בנושא, וזה עצבן אותי", אמר ראש העיר והוסיף "הם הזכירו את האתר xHamster, וכשהגעתי לחדר שלי רציתי להגיע אליו להתמצא יותר". עם זאת הכחיש ראש העיר את הסברה כי צפה בסרטי BDSM וטען כי לא ראה אף לא אחד מאלו. מאחר שחיבור האינטרנט שלו היה איטי מדי, הוא הסביר, קרא את עמוד הוויקיפדיה של "חמישים גוונים של אפור" בכדי לברר פרטים נוספים ולהתעדכן.

"אני בטוח שאנשים שאוהבים את זה יכולים ליהנות מאוד מ-BDSM", סיכם ראש העיר את מסקנותיו לאחר שהשלים את החקירה הקפדנית שלו בנושא, והוסיף ואמר "אני מוצא את זה די מטריד. יש לי בעיה עם אלימות באופן כללי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים