פאלו אלטו: גידול חד בהכנסות – ובהפסד הנקי
החברה סיימה הן את הרבעון השני והן את המחצית הראשונה של השנה הכספית עם עליות דו ספרתיות בסעיפים העיקריים
פאלו אלטו (Palo Alto) סיימה את הרבעון השני ואת המחצית הראשונה של שנתה הכספית עם תוצאות מעורבות – עלייה חדה בהכנסות, אך גם בהפסד הנקי, עקב גידול בהוצאות. המשקיעים הגיבו לתוצאות בחיוב וגרמו לעליית המנייה בוול-סטריט ביום ו' ב-5.2%.
מהתוצאות הכספיות שפרסמה החברה עולה כי ההוצאות שלה גדלו בששת החודשים הראשונים של השנה הכספית ב-245.7 מיליון דולר (52.62%) ל-718 מיליון דולר, בעוד שההכנסות גדלו "רק" ב-221.9 מיליון דולר (54.12%) ל-631.9 מיליון.
כתוצאה מכך נפגעו סעיפי הרווחיות – התפעוליות והנקייה. ההפסד התפעולי זינק ב-38.2% ל-86.1 מיליון דולר וזה הנקי האמיר ב-38.44% ל-101.2 מיליון.
ברבעון השני של השנה הכספית רשמה החברה מגמות דומות: ההוצאות הכלליות גדלו ב-133.8 מיליון דולר (52.22%) ל-390 מיליון דולר, בעוד שההכנסות גדלו ב-117 מיליון דולר (53.74%) ל-334.7 מיליון.
חלוקת ההכנסות הרבעוניות לסעיפים מעלה כי מכירות המוצרים זינקו ב-46.97% ל-169.9 מיליון דולר ומכירות השירותים – ב-61.41% ל-164.8 מיליון.
ההפסד הנקי של החברה האמיר ב-47.88% ל-62.5 מיליון דולר וההפסד הנקי למנייה – ב-35.85% ל-72 סנט. הגידול בהפסד הנקי מותן עקב זיכוי מס בסך 3.9 מיליון דולר לעומת חבות מס של 700 אלף ברבעון המקביל בשנה הכספית 2015.
עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות הרבעוניות גדלו ב-58.59% ל-94.2 מיליון, הרווח הגולמי זינק ב-51.93% ל-240.5 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 71.86%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות זינקו ב-50.3% ל-295.8 מיליון דולר וההפסד – ב-43.64% ל-55.3 מיליון.
מארק מקלאכלין, נשיא ומנכ"ל פאלו אלטו, אמר כי "דיווחנו על ביצועים כספיים טובים במהלך הרבעון, עם הכנסות שיא רבעוניות. מספר הלקוחות שלנו גדל ברבעון לכ-30 אלף בכל רחבי העולם".
תגובות
(0)