מריסה מאייר נלחמת על יאהו בכוחות עצמה

מנכ"לית החברה נפגשה עם בעלי המניות הגדולים שלה בניו-יורק והציגה את היוזמות שלה, הממוקדות בתחום המובייל, שהולך ודוחק את רגלי המחשוב המסורתי בכל מה שקשור להרגלי גלישה וצריכה מקוונת

קלולסית. מריסה מאייר. צילום: יאהו, מתוך ויקיפדיה

תהליכי הצמצום ביאהו (Yahoo) עליהם דיווחנו בשבועות האחרונים יצאו לדרך, ובמקביל מתחילה גם מנכ"לית חברת האינטרנט הוותיקה, מריסה מאייר, להילחם על התפקיד שלה.

לפי דיווחים שונים נפגשה מאייר עם בעלי המניות הגדולים של יאהו בניו יורק, וביניהם מיליניום פרטנרס (Millenium Partners) ומייסון קפיטל (Mason Capital). מאייר לא מתלהבת למכור את עסקי הליבה של החברה, והיא הציגה שוב בפגישה את היוזמות שלה הממוקדות בתחום המובייל, תחום שהולך ודוחק את רגלי המחשוב המסורתי בכל מה שקשור להרגלי גלישה וצריכה מקוונת.

לפי דיווחים אחרים מאייר מתכוונת לפעול למכירת החברה בתנאים שלה ובכוחות עצמה, תוך התעלמות מסוימת מכך שבעלי המניות כבר הקימו ועדה מייעצת חיצונית שתעזור לחברה למצוא רוכשים או שותפים כספיים.

בין לבין, תוכנית ההבראה של יאהו, שמטרתה לקצץ את ההוצאות השוטפות בעיקר באמצעות פיטורין, יצאה לדרך. כזכור, החברה מתכננת לפטר כ-15% מכוח העבודה שלה, או כ-1,600 משרות, ובמהלך החודש האחרון פוטרו קצת יותר מ-400 עובדים באזור קליפורניה בלבד. כמו כן, במקביל להודעה על סגירת שירותים מסוימים, החליטה החברה גם לסגור את מרכז המחקר שלה, Yahoo Labs.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים