מיקרוסופט משיקה את שירות Skype for Business

השירות יהיה זמין ב-32 מדינות ● לקוחות במדינות אלו יכולים לפשט את התשתית שלהם לצורכי שיחות ועידה, קוליות או בוידיאו, על ידי שימוש ב-Skype for Business Online ● ישראל עדיין לא בתמונה

ורק אותנו שכחו. Skype for Business

מיקרוסופט (Microsoft), שרק לאחרונה דווח על ביטול כוונתה לרכוש את Slack  המספקת שירותי תקשורת ארגונית, השיקה במקביל את שירותי Skype for Business, והם יהיו זמינים נכון לעכשיו ב-32 מדינות וביניהן כעת ניתן למצוא את אוסטרליה, יפן, אירלנד ואחרות. ישראל עדיין לא בתמונה.

לקוחות במדינות אלו יכולים לפשט את התשתית שלהם לצורכי שיחות ועידה, קוליות או בוידיאו, על ידי שימוש ב-Skype for Business Online. בנוסף, שירות ה-PSTN יכלול מספרי חיוג מקומיים ביותר מ-60 מדינות עד סוף מרץ, והמספר אמור לגדול לכ-100 מדינות עד סוף יוני הקרוב.

בתחילת החודש הבא תשיק החברה גם את Cloud Connector Edision עבור שירותי הסקייפ העסקיים, ומדובר יהיה בהשקה מתגלגלת. כך או כך, אלו שיהיו לקוחות של השירות הזה יוכלו לחבר קווי טלפון קיימים לסביבת העבודה של Office 365 כמכונות וירטואליות המוגדרות מראש. תכונות אחרות שאמורות להתווסף לשירות זה הן טיפול אוטומטי בשיחת נכנסות וכן זיהוי קול.

ההכרזה המעניינת ביותר היא "פרויקט ריגל" (Project Rigel) שמטרתו תהיה לספק את חוויית השימוש בסקייפ בכל חדר ישיבות, תוך חיבור קל של משתמשים רחוקים זאת באמצעות שימוש במחשבים וטלפונים המבוססים על Windows 10.

בין חלק מהתכונות של השירות, שאמור להיות זמין מתישהו במהלך המחצית השנייה של 2016, אפשר למצוא יכולת שיתוף מסכים, העברת הודעות מיידיות וכן שילוב של לוחות תצוגה ורישום. מיקרוסופט אמורה לשתף פעולה עם יצרניות צד שלישי שיספקו רכיבים שיתאימו לפרויקט הזה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים