סלקום בירידה של 8.2% בהכנסות; הרווח הנקי הרבעוני פחת ב-65.5%

ב-12 החודשים של שנת 2015, ההכנסות פחתו ב-8.5% ● בסוף השנה, מצבת מנויי הסלולר של החברה עמדה על כ-2.835 מיליון מנויים.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום. צילום: סיון פרג'

סלקום פרסמה את התוצאות העסקיות לרבעון האחרון של שנת 2015 ולשנה כולה.

ב-12 החודשים של שנת 2015 ההכנסות פחתו ב-8.5% ל-4.18 מיליארד שקל. מתוך כך, ההכנסות משירותים הסתכמו ב-3.13 מיליארד שקלים; קיטון של 12.1% – מיליון שקלים בהשוואה ל-3.565 מיליון שקלים בשנה קודמת.

הרווח התפעולי הסתכם ב-310 מיליון שקלים בהשוואה ל-662 מיליון שקלים בשנה קודמת; ירידה של 53.2%. הרווח הנקי ירד ב-72.6% ל-97 מיליון שקלים. בסוף שנת 2015 מצבת מנויי הסלולר של החברה עמדה על כ-2.835 מיליון מנויים.

ברבעון המדווח, ההכנסות ירדו ב-8.2% ל-1.05 מיליארד שקלים. הרווח התפעולי ירד ב-39.7% ל-79 מיליון שקלים ואילו הרווח הנקי ירד ב-66.5%  ל-19 מיליון שקלים.

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, אמר היום בהתייחס לתוצאות החברה כי "בשנת 2015 באו לידי ביטוי במלוא העוצמה השפעות התחרות של השנים האחרונות. לצד ההתמודדות בזירה התחרותית והירידה במדדים הפיננסים, 2015 היתה שנה משמעותית בביסוס אסטרטגיית הקבוצה לשנים הבאות. זוהי שנה שנעשו בה צעדים משמעותיים לעתידנו כקבוצת תקשורת אשר מעניקה הצעת ערך כוללת ללקוח".

עוד הוסיף שטרן כי "אנו מקווים כי בדומה למתרחש בשווקים רבים בעולם, גם בישראל תבחן העסקה לרכישת גולן טלקום על בסיס שיקולים ענייניים. כפי שהודענו בעבר, בכוונתנו לשמור על גולן טלקום כחברה עצמאית ואנו מבטיחים לכל הלקוחות של גולן טלקום שנכבד את כל ההסכמים הקיימים שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים