אנונימוס: "זוהי הכרזת מלחמה – מבצע טראמפ יוצא לדרך"

הארגון קרא לאוהדיו לצאת למתקפת סייבר נגד דונלד טראמפ ● הוא הציג מסמכים שלטענתו כוללים פרטים אישיים, כולל מספר הביטוח הלאומי והטלפון הנייד של המועמד הרפובליקני, וקרא לעשות בהם שימוש כדי להטרידו

מטריד את העולם. אנונימוס נגד טראמפ. צילום: יוטיוב

"זו אינה אזהרה, זוהי הכרזת מלחמה. מבצע טראמפ יוצא לדרך", זו השורה התחתונה של סרטון וידיאו חדש שהועלה לערוץ של קבוצת אנונימוס (Anonymous) ביוטיוב (YouTube).

בסרטון קוראת הקבוצה לכל אוהדיה ותומכיה לצאת למתקפת סייבר כנגד דונלד טראמפ, המתמודד הרפובליקני הבולט ביותר עד עתה לבחירות לנשיאות ארצות הברית, אותו היא מגדירה כלא פחות ולא יותר מ"מחריד".

זו לא הפעם הראשונה בה הארגון הסודי מאיים לפגוע בטראמפ באופן דיגיטלי. זה קרה גם בדצמבר האחרון לאחר שהמועמד המולטי-מיליארדר הציע למנוע כניסת מוסלמים לארצות הברית במטרה למנוע פיגועי טרור בתוך המדינה.

אבל אז, כנראה, היה מדובר באזהרה בלבד, והפעם הארגון כבר קובע תאריך, ה-1 באפריל, וכן מציין אתרים שקשורים לטראמפ ושאותם יש להתקיף, כולל donaldjtrump.com, trump.com ו-trumphotelcollection.com, כשרובם, אתרים שמתייחסים לעסקים שלו ולאו דווקא לריצה שלו לנשיאות, אך ביניהם גם trumpchicago.com.

"דונאלד טראמפ היקר, אנחנו עוקבים אחריך זמן רב, ומה שאנחנו רואים מאוד מטריד. הממת את הכוכב כולו עם פעולות ואידיאלים מחרידים. אתה אומר מה שהקהל הנוכחי שלך רוצה לשמוע, אבל במציאות אתה מייצג רק את החמדנות והכוח האישיים שלך", נאמר בסרטון בין השאר, עם קריאה לפרק את הקמפיין ולחבל במותג שלו.

הארגון אף הציג מסמכים שלטענתו כוללים פרטים אישיים של טראמפ, כולל מספר הביטוח הלאומי ומספר הטלפון הנייד שלו, והוא קורא לעשות בהם שימוש כדי להטרידו.
אז האם ב-1 באפריל נראה מתקפה אמיתית, או שזו כבר הכנה למתיחה גדולה?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים