זה לא נגמר: לקוחות רבים בפלאפון עדיין חווים שיבושים

כמעט יממה וחצי אחרי התקלה הגדולה והשירות של החברה עדיין לא חזר לפעול באופן מלא ● ההנהלה התכנסה לדון בפיצוי שיינתן ללקוחות, אולם טרם פורסמה ההחלטה

פלאפון

יותר מ-30 שעות אחרי התקלה הגדולה בפלאפון ומהנדסי החברה עדיין לא הצליחו לפתור אותה במלואה. למרבית מנויי פלאפון אמנם חזר השירות, אבל חלק מלקוחות החברה עדיין חווים שיבושים – כך מודה אפילו פלאפון עצמה. עוד נמסר ממנה כי המהנדסים שלה ממשיכים לטפל בנושא.

פלאפון עדכנה כי בהמשך לתקלת הרשת, שנגרמה אתמול (ב') כתוצאה מהשריפה באחד ממתגי החברה בפתח תקווה, חובר בשעות הלילה המתג בפתח תקווה מחדש באמצעות גנרטור חיצוני והחלה הפעלת מערכות על גביו. לדברי החברה, תהליך החזרת האתר לפעילות מלאה ייארך עוד כמה ימים.

במקביל, מציינים בפלאפון, נמשכות פעולות אופטימיזציה להשבת הרשת לפעילות מלאה עוד היום, כולל תהליכי סנכרון אתרים, במטרה למנוע ניתוקי שיחות.

הנהלת פלאפון התכנסה היום בשעות הצהרים על מנת לדון בתקלה ובפיצוי שהמנכ"ל, רן גוראון, הבטיח שיינתן.

החברה מעדכנת כי מאז שעות הבוקר ונכון לשעה 17:00 חל שיפור משמעותי ברשת. על פי מערכות החברה, מאפייני השימוש בדטה כעת קרובים למאפייני הרשת בשגרה, בדומה לשבוע שעבר. גם בנושא השיחות, צומצמה משמעותית כמות הניתוקים לעומת שעות הבוקר. מהנדסי החברה ממשיכים לבצע פעולות נוספות, כולל העברת עומסים חזרה למתג בקרית אריה, ובמהלך הלילה יתבצעו במקום עבודות מתוכננות.

גוראון אמר היום כי "החלק המשמעותי בחזרת הרשת לתפקוד תקין הושלם ואנו ממשיכים לטפל ביתרת הלקוחות, שעדיין חווה שירות לא רציף. אנו צופים שתהליך חזרת הרשת לשגרה יתקדם במהלך הלילה, וכולנו נחוש שיפור ניכר במערכות בימים הקרובים. עם סיום האירוע יוקם צוות בדיקה פנימי בראשות סמנכ"ל ההנדסה, נמרוד בן טוב, וגורמי הנדסה נוספים, על מנת לתחקר את המקרה ולהפיק ממנו לקחים".

החברה ממשיכה לעדכן באופן שוטף בהתפתחויות את משרד התקשורת, וכן את הלקוחות באמצעות מערכות החברה והרשתות החברתיות. בסיומו של האירוע תודיע החברה גם על הפיצוי שיוצע ללקוחות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים