אנקוש קורולה, קומוולט: "יעד החדשנות יושג דרך מסע המנמ"ר לענן"
לדברי קורולה, סגן נשיא לערוצים בחברה, "בעיות המנמ''ר טמונות בראש ובראשונה במורכבות של מערך המחשוב שלו, ברמת תשתיות ה-IT ובריבוי האפליקציות"
"המנמ"ר ניצב בפני שלל אתגרים ומצוקות – מצמצום תקציבי ה-IT שלו ועד הצורך לספק יותר חדשנות במחשוב. המענה לחלק ניכר מהבעיות נמצא במסע לעבר ענן המחשוב, ואנו מסייעים לו לעבור את התהליך בצורה פשוטה יותר". כך אמר אנקוש קורולה, סגן נשיא לערוצים, קומוולט (Commvault) .
קורולה התראיין לאנשים ומחשבים במסגרת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault) ישראלCommvault Spring Party 2016 – Family , Friends & Live Music. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אמש (ד') במועדון התיאטרון ביפו. על האירוע פרסו חסותן שותפות קומוולט בארץ: היטאצ'י (Hitachi), ווי אנקור מקבוצת חילן, אבנט, נוטניקס (Nutanix) ישראל, אמת מחשוב ובינת תקשורת מחשבים. באירוע תרמו החברה ושותפותיה 10,000 שקלים לעמותת גדולים מהחיים המסייעת לילדים חולי סרטן.
לדברי קורולה, "בעיות המנמ"ר טמונות בראש ובראשונה במורכבות של מערך המחשוב שלו, ברמת תשתיות ה-IT, כמו גם בריבוי האפליקציות ומערכות המחשוב. לצידן, הוא מצוי במצב של צמצום תקציבי ה-IT, כאשר מנגד הוא נדרש לספק יותר שירותים. כמו כן, מערכות ה-IT מצויות בחלקן בעולם המובייל, מה שמקשה על הניהול שלהן".
צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין
לצד אלה, אמר, "הוא מקבל מההנהלה מסרים לפיהם עליו לספק יותר חדשנות יחד עם הצורך להתחבר יותר לצד העסקי בארגון ולתת יותר ערך מבוסס IT. המענה לחלק ניכר מהאתגרים הללו הוא הכניסה למחשוב ענן, אלא שגם מסע זה אינו פשוט כלל. קומוולט, כחברת מידע, מסייעת למנמ"רים במסע הזה".
האתגרים הרבים מורכבים יותר כיום
המנמ"רים מבינים, אמר קורולה, "כי גיבוי של הנתונים הוא דבר חשוב, אבל כיום – בעידן של ריבוי מידע – הוא כבר לא העיקר. נדרש שינוי בהתייחסות למידע, אפשר להפיק ממנו יותר ערך בהיבט העסקי. לכן כל מנמ"ר, בכל ארגון, נדרש להעביר את המיקוד שלו מהגיבוי אל עבר ניהול המידע".
"אנו מספקים פלטפורמה לניהול מידע, שכיום הוא במהותו הנכס האסטרטגי של הארגון. מנמ"רים נדרשים למגוון יכולות טיפול במידע – הגנה עליו, הנגשה שלו על גבי פלטפורמות שונות, וידוא כי הוא הולם את הרגולציות, כמו גם יכולתך לשתף אותו", אמר קורולה. "האתגרים הרבים האלה מורכבים יותר כיום, וזאת כי המידע מבוזר בסביבות IT שונות, פיזיות ו-וירטואליות, בעולם הנייד, ובענן. לכן, נדרש לתת למידע מעטפת, אשר כוללת יותר מגיבוי בלבד".
המידע הארגוני, אמר קורולה, "עובר כמה תהליכים: הוא גדל ללא הרף, הוא מצוי במקומות רבים בארגון, ולכן קשה לניהול ולטיפול. אנו מאפשרים למנמ"ר איגום של המידע, עם ניהול שלו ממקום אחד. קומוולט מספקת תזמור של ניהול המידע, בגישה כוללת, כחלק מהמסע לענן".
הוא הוסיף כי "שוק הנתונים שינה עצמו דרמטית בשנים האחרונות, וכך גם קומוולט עצמה. קומוולט היא כבר לא רק חברת גיבוי, כי אם חברה לניהול מידע. אנו יכולים לסייע למנמ"ר להגיע ל'חוף מבטחים' במסע לענן כחלק מהרצון לפישוט המורכבות של ה-IT".
קורולה סיים בהתייחסו לשוק המקומי ואמר כי "מדובר בשוק חשוב עבורנו. נמשיך להשקיע פה, הגדלנו את צוות המכירות המקומי. הסניף הישראלי של קומוולט צמח בנתון דו-ספרתי בשנת 2015, וקצב הגידול הזה יימשך להערכתי גם השנה".
שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל, אמר כי "המאפיין את לקוחותינו הארגוניים הוא בבחירה בחדשנות: הם רצו והצליחו להתגבר על הפחד ולהשתחרר מהתלות שבטכנולוגיות הישנות".
השנה, אמר נוני, "נרחיב את הפעילות שלנו בקרב לקוחות אנטרפרייז קיימים, ניכנס ללקוחות חדשים ונעמיק את החדירה שלנו בקרב ארגוני SMB". לדבריו, "מנמ"רים מבינים את הערך מוסף של המערכת שלנו כפלטפורמה ייחודית. אנו נותנים מענה למצב המורכב בו המנמ"רים נמצאים: עליהם לתת שירות טוב יותר ללקוחות שלהם, הם נדרשים לעשות יותר IT בפחות תקציבים, והם לא רוצים להיות תלויים בפתרונות שנועלים אותם, בשל היותם סגורים. הפתרונות של קומוולט גמישים וקלים להטמעה ולתפעול".
הוא ציין כי "אנו מספקים פלטפורמה אחת ואחודה לניהול המידע, חוצת ארגון, אשר מעניקה גמישות ואינה תלויה בתשתיות שמתחת. בדרך זו המנמ"רים מקבלים נקודת מבט אחת, כוללת, על כלל המידע, על מיקומו ועל מצבו. בכך הייחודיות שלנו מול המתחרים, שאין להם פלטפורמה אחת, המצליחה להקיף את כלל הצרכים המתחדשים של הלקוחות הארגוניים בעולמות המחשוב השונים – כי אם מגוון מוצרים, ללא אינטגרציה ביניהם".
את האירוע חתמה להקת The MaaS, ראשי תיבות של Music as a Service – שביצעה גרסאות כיסוי ללהיטים מכל הזמנים. בין חברי הלהקה: נוני, יוסי אשכנזי מקומוולט, ליר שיף מהיטאצ'י ישראל ויניב יעקב מ-VMware ישראל.
תגובות
(0)