הרבעון של EMC: ירידה בהכנסות, עליות ברווחים

החברה סיימה את הרבעון הראשון עם קיטון של 2.5% בהכנסות ועלייה של 2% ברווח הנקי ● הרווח התפעולי גדל ב-8%

ג'ו טוצ'י, מנכ"ל EMC. צילום: אור יעקב

הרבעון הראשון של השנה אופיין ב-EMC בירידה בהכנסות לצד עליות ברווחים הנקי והתפעולי – כך עולה מהתוצאות שפרסמה החברה אמש (ד'). יצוין כי הירידה בהכנסות לא פגעה ברווחים משום שהחברה ריסנה במהלך הרבעון את ההוצאות שלה.

מהנתונים עולה כי בשלושת החודשים הראשונים של 2016 ירדו ההוצאות הכלליות ב-3.23% ל-5.07 מיליארד דולר וההכנסות קטנו ב-2.46% ל-5.48 מיליארד. פילוח ההכנסות מראה על עלייה של 3.32% במכירות השירותים, שהסתכמו ב-2.8 מיליארד דולר, לעומת ירידה של 7.68% במכירות המוצרים, שעמדו על 2.68 מיליארד.

הרווח הנקי של EMC גדל ברבעון ב-2.06% ל-297 מיליון דולר והרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות גדל ב-6.35% ל-269 מיליון. הרווחיות התפעולית עלתה אף היא – ב-8.18% ל-410 מיליון דולר, לאחר שההוצאות בסעיף זה קטנו ב-2.06% ל-2.85 מיליארד.

בסעיפים הגולמיים, ההוצאות קטנו ב-2.59% ל-2.22 מיליארד דולר, הרווח ירד ב-4.09% ל-3.26 מיליארד והרווח השולי עמד על 59.54%.

ג'ו טוצ'י, מנכ"ל EMC, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "אנחנו מסכמים רבעון ראשון מוצק שהיה, פחות או יותר, בהתאם לציפיות, כשלוקחים בחשבון שחלק מההזמנות שהתקבלו במהלכו טרם סופקו. השינויים בשוק שבו אנחנו פועלים נעשים על פי הציפיות שלנו ולפיכך, ההשקעות שביצענו בתחומים בעלי פוטנציאל צמיחה גבוה מניבות פירות".

EMC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים