הדואר מתחדש באפליקציה
ההודעה על האפשרויות החדשות מגיעה על רקע ביקורות קשות שנשמעו על השירות בארגון בחודשים האחרונים
דואר ישראל הודיעה היום על השקה של אפליקציה חדשה – כחלק מתוכניתה לשיפור השירות עבור לקוחותיה. האפליקציה, כך נמסר מהחברה. בין האפשרויות השונות שמספקת האפליקציה החדשה, ניתן לזמן תור לסניפים על בסיס מיקום הסניף או סוג השירות אותו הסניף מספק, ולהגיע אליו בזמן מבלי לחכות בתורים.
מהחברה נמסר גם כי "לקוחות החברה יוכלו לנהל צ'אט און ליין עם נציג אנושי ממוקד שירות הלקוחות דרך האפליקציה, ולקבל מענה בזמן אמת לפניותיהם, לצד הפנייה הטלפונית או צ'אט באתר
האינטרנט של החברה או עמוד הפייסבוק. כמו כן, ללקוחות תהיה גישה למחירון שירותי הדואר, כולל שערי מט"ח, וכמובן גם לשעות הפעילות של הסניפים".
כל מי שעוקב אחרי החדשות בנושא בתקופה האחרונה בארץ, יודע שאחד הנושאים הכאובים ביותר עבור קהל הלקוחות של הדואר, הוא עניין החבילות מחו"ל, וגם כאן, מספרים בדואר ישראל, הושקעה מחשבה על מנת להקל ולייעל את התהליך עבור הלקוחות. כך, תתאשר הענקת שמות לפריטים מוזמנים – מספרי פריט ארוכים יוכלו להפוך לשם שיקל על הלקוח לזהות – דבר החשוב במיוחד בריבוי חבילות. מדואר ישראל אף נמסר כי בעתיד האתר והאפליקציה יכללו אזור אישי שבו כל לקוח יוכל לעקוב אחרי ההזמנות שלו, הפעילויות שלו וכמובן גם ההתראות שלו, והוא יוכל לבחור אף ומהיכן לאסוף את החבילות.
תגובות
(0)