המחבר החכם כנראה לא ייכלל לבסוף ב-iPhone 7

הדור הבא של מכשירי ה-iPhone יהיה לבטח עתיר חידושים והמצאות, אבל המחבר החכם הנחשק כנראה לא ייכלל בהם - כך מספרות חדשות אחרונות מיפן

מחכים בציפייה. צילום: BigStock

מחבר חכם (Smart Connector) הוא פורט חדש המיועד להעברת החשמל והנתונים בין הטאבלט והאביזרים השונים הנלווים, כגון המקלדת החכמה.

אפל (Apple) הציגה לראשונה את המחבר החכם עם ה-iPad Pro היוקרתי שלה, וזה התיימר להיות חזק מספיק בכדי להחליף את מחשבי ה-PC שלנו. הדלפות שונות שהגיעו לפני זמן לא רב, סיפקו לכולנו את האמונה כי הענקית מקופרטינו מתכוננת לצייד גם את הסמארטפונים מהדור החדש, ה-iPhone 7 וה-iPhone 7 Plus, עם אותו המחבר החכם.

הדברים יצרו ציפייה ברורה וגם סקרנות ועניין, בעיקר משום שלא ניתן היה לנבא בדיוק מה הפונקציות שיכול להציע המחבר החכם עם iPhone. כמה יישומים פוטנציאליים שיכולים להתאים לשימוש במחבר החכם עלו כהשערות, בכללם טעינה אלחוטית, מחסניות סוללה ודומיהן.

אלא שכעת, על פי פרסום באתר היפני Mac Otakara, ייתכן שאפל שינתה את דעתה ובסופו של דבר החליטה שלא לכלול מחבר חכם בדור הבא של ה-iPhone.

חיקוי שאינו קשור למוצר האותנטי

בשלב זה הדברים עדיין לא בהירים, בעיקר משום שכל הדיווחים מבוססים על ספקולציות, ובגלל שהחברה מעולם לא אישרה תכניות כאלו מלכתחילה. השמועות הקודמות שטענו כי ה-iPhone 7 וה-iPhone 7 Plus יתמכו במחברים החכמים החדישים, התבססו על תמונה שדלפה – אבל לא ברור אם התמונה, שכללה הדמיה של מכשיר המבוססת על שרטוטים בלבד, הייתה בכלל כזו שתיעדה באמת את ה-iPhone 7, או פשוט חיקוי שאינו קשור בכלל למוצר האותנטי.

המידע החדש מ-Mac Otakara אינו סותר שמועות קודמות שרמזו על התכניות של אפל בעבור המחבר החכם שיעניק מחסדיו למכשירי ה-iPhone החדשים, אלא טוען כי לאחר שיקול דעת מעמיק החליטה לבסוף הענקית לנטוש את הכיוון של הצמדת המחבר החכם לניידים החדשים, ונכון לעכשיו עדיין לא ברור איזו מבין השמועות, אם בכלל, היא המדויקת.

בינתיים – ומכיוון שאנחנו עדיין רחוקים מספר חודשים מהסרת הלוט על מכשיר ה-iPhone 7 וחוסר וודאות בדמות ערפל סמיך מסתירה בינתיים את תמונת המצב – מוטב להיות זהירים בנוגע לספקולציות.

פרטים סותרים ושברי אינפורמציה לא בדוקה מגיעים מזמן לזמן אל זירת ההתרחשות הטכנולוגית, ואלו מקשים לקבוע למה בדיוק אפשר לצפות בכל הנוגע למכשירים של 2016, שנדמה שרק עם השקתם הרשמית נוכל כולנו לגלות מה הם והאימא הענקית שלהם מחדשים לעולם הפעם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים